شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

ایام اربعین روزانه ۱۰ تن یخ در پایانه مرزی مهران توزیع می شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۱۵:۳۳ چاپ کدخبر: 18679

آفتاب ایلام |معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به اینکه ایام اربعین ۱۴۰۱ روزانه ۱۰ تن یخ در پایانه مرزی مهران توزیع می‌شود، گفت: با تدابیر انجام شده ایام اربعین مشکلی برای تامین آب شرب در شهر و پایانه مرزی مهران وجود ندارد.





به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، علی عسگری روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: ایام اربعین ۶۰ عدد آبسردکن در پایانه مرزی مهران نصب و ۲ میلیون آب معدنی جهت توزیع بین زائرین دپو شده است.

وی افزود: علاوه بر این روزانه ۱۰ تن یخ یعنی حدود ۵۰۰ قالب یخ در روز توسط کارخانه تولید و بین موکب‌ها توزیع می‌شود. 

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکید کرد: همچنین در این ایام بیمارستان فوق تخصصی ۳۳ تختخوابی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مرز مهران راه اندازی و نمازخانه ها و مساجد نیز به وسایل سرمایشی تجهیز می شوند.

عسکری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی بیشتری در راستای تسهیل در تردد زائران به عتبات عالیات و شرکت در آیین بزرگ اربعین در خدمت زوار باشیم.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ادامه از نصب دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان مصطفی خمینی شهر ایلام خبر داد و عنوان کرد: این مهم در راستای ارتقای سطح خدمات پزشکی و ارائه بهترین خدمات به بیماران این مرکز انجام می شود.

عسگری همچنین در خصوص اشتغالزایی، تامین جهیزیه به نوعروسان نیازمند، مدرسه و مسجد سازی در استان ایلام قول مساعد داد.

وی بیان داشت: برای درمان زوجین نابارور و بیماران خاص از جمله سرطان، کمک های درمانی ویژه ای به استان ایلام خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صبح امروز یکشنبه در سفر یک روزه و به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه های اربعین وارد استان ایلام شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان