پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در اجرای مصوبات ستاد تسهیل استان گفت: در راستای رونق اشتغال و سرمایه گذاری، موانع هشت شرکت و واحد تولیدی در ایلام رفع شد.

 به گزارش آفتاب  ایلام، عصر امروز یکشنبه ۲۳ مرداد، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، با حضور رؤسای بانک های عامل، مدیران کل مربوطه و جمعی از صاحبان واحد‌های تولیدی در استانداری ایلام برگزار شد.

 شهریار عباسی در این نشست با تأکید بر اجرای مصوبات ستاد تسهیل گفت: باید مصوبات کارگروه ستاد تسهیل، روان و با سرعت در دستور کار قرار گیرد تا هر چه سریعتر مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی و شرکت ها رفع شود.

معاون اقتصادی استانداری ایلام با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی نقش موثر و بسزایی در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار دارند، گفت: با اقدامات انجام شده و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و تأمین مالی واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، فرصت های شغلی متعددی در استان تثبیت و ایجاد می شود.

در این جلسه صاحبان واحد تولیدی با حضور مدیران اجرایی مربوطه هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح ها، بازگشایی مجدد واحدها و سرمایه در گردش از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاههای مربوطه ابلاغ شد.

در ادامه پیگیری و حل موانع و مشکلات طرح های همچون شرکت پتروشیمی هلیلان، شرکت فولاد گستر آتنا، شرکت طاقدیس بنای بتن زاگرس، کارخانه تولید کاغذ و شرکت تولید سولفات پتاسیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان