پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

رسانه ها در ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارند

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ ۱۷:۲۰ چاپ کدخبر: 18684

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: بنیاد شهید متعلق به همه آحاد جامعه بوده و رسانه در ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارند.


به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،«جمال اسدی» عصر امروز(دوشنبه ۲۴ مردادماه) در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور جمعی از خبرنگاران در سالن جلسات بنیاد شهید استان ایلام برگزار شد، اظهار داشت: آثار رسانه در جامعه یک تأثیر شگرف دارد، چرا که اگر اصحاب رسانه نباشند یک سازمان یا نهاد یا حتی  کشور هر آنچه را انجام بدهند، نمودی در جامعه نخواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان ساخت: دنیای امروز، دنیای رسانه و اطلاع رسانی است و هر سازمان و ملتی نتواند ارتباط مؤثر برقرار کند، آن سازمان و وزارتخانه به حاشیه می رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: کار رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از شهادت نیست و تلاش اصحاب رسانه برای ترویج این فرهنگ در جامعه رسانه‌ای استان و کشور یک افتخار است.

«اسدی» با بیان اینکه نباید مدیران فکر کنند که رسانه ها در مقابل فعالیت آنها قرار دارند،یادآور شد: رسانه ها در راستای فعالیت‌های ما هستند و در پیشبرد امورات می توانند کمک های شایانی داشته باشند.

وی ادامه داد: در دنیای امروز، ملت به واسطه اطلاع رسانی رسانه هاست که از فعالیت ادارات و سازمانها مطلع می شوند.

جمال اسدی افزود:در جنگ ۸ سال دفاع مقدس ۱۶۸ کارمند و مدیر غیر بومی شاغل در ایلام در راه نظام و انقلاب شهید شدند.

اسدی بیان داشت: هم اکنون ۱۳ هزار و ۲٠٠ جانباز در سطح ایلام وجود دارد که بر اساس جمعیت، استان در رتبه اول کشور قرار دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۸۵٠ پرونده جانبازی در استان تشکیل و در دست بررسی است که تا پایان سالجاری تعیین تکلیف می شوند.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام عنوان کرد: همچنین بیش از ۸۶ هزار خانواده جانباز و ایثارگر از خدمات بنیاد شهید استان ایلام بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۷ هزار و ۲٠٠ بازدید و سرکشی از خانوادهای شهدای استان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام تاکید کرد: بر اساس قانون تمامی دستگاه های اجرایی دولتی ایلام موظف هستند ایثارگران و جانبازان را تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین امار سازمان مدیریت برنامه ریزی استان از ابتدای سال ۱۴٠٠ تاکنون ۲ هزار و ۳٠٠کارمند جانباز، ایثارگر و فرزند شهید سطح استان تبدیل وضعیت شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان