جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |اجتماع 4 هزار نفری مردم ولایتمدار ایلام نماد ونمود وحدت


آفتاب ایلام| امروز صحن و خیابان‌های منتهی به مصلی امام خمینی(ره) ایلام، مملو از جمعیتی بود تا زیباترین احساس انسان را که همانا عشق است تجربه کنند و به ندای قلب گوش داده تا رضایت و شادی زندگی را که همانا حُب حسین(ع) است در خود ببینند.
آنان نه برای نام و نان نه برای عنوان و ... بلکه به یک هدف آمده بودن و آن هدف چیزی نبود جزء این که مهیای آن شوند تا خاک پای زائران حسینی را توتیای چشم کنند تا از آن خاک نور بر چشمانشان تجلی شود و در خدمتگزاری بیناتر شوند تا خدمت به زائری را فراموش نکنند.
بر چهره تک تک آمدگان در اجتماع 4 هزار نفری خادمان اربعین حسینی می توان استباط کرد که" در عشق، معشوق در بند نیست و رهاست و عاشق بی چشم داشت و بی منت عشق می ورزد پس عشق یعنی فداکاری و از خود گذشتن و سعادت دیگری را بر خود ترجیح دادن.
به قول سعدی " گر برود جان ما در طلب وصل دوست"
"حیف نباشد که دوست تر از جان ما است"
آمدگان به اجتماع 4 هزار نفری خادمان حسینی، ولایتمدارانی بودند که باورشان به راهپیمایی اربعین حسینی(ع) باور امام و رهبرشان است که فرموده است"راه‌پیمایی اربعین، یکی از مصادیق اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه".
آنان آمده بودند تا مصادیق اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه را با حضور خود تجلی بخشند و ندا در دهند که برای راهپیمایی میلیونی اربعین که امامشان گفته است "راهپیمایی میلیونی اربعین روز‌به‌روز بایستی گسترش و عمق بیشتری پیدا کند" اعلام آمادگی کنند و افتخار دیگر برای ایلام به عنوان "بین الحرمین ایران" بر تاریخ این استان بنگارند.
امروز برای مردم ایلام و تاریخ ایلام و ایلامی روز افتخار و نماد ونمود وحدت بود این روز را تبیین و تبلغ کنیم که خلق چنین روزهایی بی نظیر در تاریخ است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان