جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام خبر داد؛

برپایی موکب هیئت پیروان شهدا در ایلام

۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۸:۰۰ چاپ کدخبر: 18854

آفتاب ایلام |همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) و به منظور استقبال و پذیرایی از زائرین کربلای معلی و ارادتمندان به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، موکب هیئت پیروان شهدا شهرستان ایلام در مسیر کمربندی شرقی شهر ایلام آغاز به کار کرد.




به گزارش آفتاب ایلام، جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام اظهار داشت: موکب هیئت پیروان شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، میزبان خیل عظیم عزادارن و زائران اربعین حسینی (ع) است.

وی افزود: این موکب که هر ساله جهت پذیرایی زائرین کربلای معلی در این مسیر بر پا می شود، توسط جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان ایلام راه اندازی شده و تا پایان تردد زائرین اربعین حسینی (ع) به فعالیت خود ادامه می دهد.

مدیرکل بنیاد استان ایلام با اشاره به خدمات ارائه شده در موکب هیئت پیروان شهدا، گفت: خدمات ارائه شده در این موکب شامل توزیع روزانه غذای گرم و آب معدنی در میان زوار اربعین حسینی (ع) است که بنیاد شهرستان ایلام ضمن جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی جامعه ایثارگری شهرستان و تهیه اقلام مورد نیاز، خدمات یاد شده را در این موکب به زائرین ارائه می دهد.

وی خاطر نشان ساخت: موکب هیئت پیروان شهدا علاوه بر ایلام، در شهرهای مهران، ملکشاهی، ایوان، چرداول، دهلران و سیروان در مسیر تردد زائرین عتبات عالیات بر پا شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان