جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
از اول تا۲۰ شهریورماه:

یک میلیون و۶۷۰ هزارنفر از مرز مهران تردد کردند

۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۱۱:۵۹ چاپ کدخبر: 18869

آفتاب ایلام |مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از اول تا بیستم شهریور یک میلیون و۶۷۰ هزار و۴۹۵ نفر از مرز مهران تردد کردند.


 سیدزاهدین چشمه خاور در گفت وگو با خبرنگار آفتاب ایلام، با بیان این خبر اظهار داشت: در این مدت یک میلیون و ۱۵۷ هزار و۳۰۵ نفر زائر ایرانی وخارجی از مرز مهران خارج شده‌اند.

وی گفت:از این تعداد یک میلیون و ۲۳۳ هزار و۳۰ نفر ایرانی و همچنین ۳۴ هزار و ۲۷۵ نفر تبعه خارجی از طریق مرز مهران عازم کربلای معلی شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه در این بازه ی زمانی ۴۱۳ هزار و ۱۹۰ مسافر( تبعه ایرانی و خارجی) ازطریق مرز بین المللی مهران به کشور ورود کرده اند افزود: از این تعداد ۴۰۰هزار و ۵۸ زائر ایرانی و۱۳ هزار و ۱۳۲تبعه خارجی بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: بیش از ۹۳هزار نفر زائر ایرانی از بامداد شب گذشته تاکنون از مرز مهران تردد کردند.


وی با اعلام اینکه امکانات حمل و نقل و اتوبوس در مرز مهران برای انتقال زوار به شهرهای خود مهیاست، تصریح‌کرد: تردد در محور های مواصلاتی برقرار است و امکان محدودیت‌های ترافیکی و یک‌طرفه کردن محور ایلام - مهران و بالعکس در روزهای آینده بنا به تصمیمات مقامات کشوری وجود دارد .


انتهای پیام /



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان