چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
 مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام؛

۶ هزار ۴۰۰ خدمت درمانی به زائران اربعین در مرز مهران انجام شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ ۱۱:۳۲ چاپ کدخبر: 18929

آفتاب ایلام |مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی ایلام تاکنون بیش از ۶۴۰۰ خدمت درمانی به زائران اربعین در مرز مهران ارائه کرده است.

 

 به گزارش آفتاب ایلام؛ مهریار سلیمانی با بیان اینکه پایگاه درمان تأمین اجتماعی از ۱۷ شهریور در پایانه مرزی تا اول مهر در پایانه مرزی  مستقر است، اظهار داشت: پایگاه درمانی این مدیریت با نزدیک به ۳۰۰ نفر از کادر درمان و پرسنل اداری به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت پایگاه درمانی تأمین اجتماعی تاکنون بیش از ۶۴۰۰ مورد خدمت درمانی به زائران ارائه شده است، افزود: از این میزان بیش ۲ هزار و ۴۳۵ مورد ویزیت پزشک عمومی، ۱۳۶ مورد خدمت دندانپزشکی، ۶۴۹ مورد تزریقات، ۴۳۱ مورد تزریقات بانوان، ۸۰ مورد فیزیوتراپی، ۱۰۱ مورد انجام آزمایشات اورژانسی و ۴۹ مورد اعزام به مراکز درمانی صورت گرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام با بیان اینکه این مرکز ۲۴ ساعته به زائران خدمت رسانی می کند، ادامه داد: واحد داروخانه مرکز نیز توسط سازمان تامین اجتماعی کشور تجهیز شده که بیش از ۹ میلیارد ریال دارو در داروخانه وجود دارد.

وی گرمازدگی، تب، بیحالی، ضعف، اسهال و … را بیشترین علائم مراجعه کنندگان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در اربعین سال جاری، همکارانمان از ۱۴ استان در مرز مهران مستقر شده و با همکاری آنان توانسته ایم به مراجعان خدمات درمانی ارائه کنیم.

سلیمانی در پایان با تأکید بر اینکه هیچ موردی از بیماری های واگیردار در این پایگاه مشاهده نشده است، یادآور شد: همکاران اداری ما در طول روز با توزیع آب شرب بهداشتی و سالم، نقش مهمی در کاهش گرمازدگی و رفع تشنگی زائران داشته اند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان