جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |معاون بازرسی ونظارت اداره کل صمت استان ایلام از اجرای طرح ویژه رسیدگی به تخلفات احتمالی مدارس غیر انتفاعی در شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت:تقاضای اخذ مبالغ غیر از شهریه مصوب توسط مدارس غیر دولتی تخلف است.

«مهدی کاکاخانی»روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، علاوه بر اجرای طرح نظارتی ویژه مراکز عرضه کننده نوشت افزار و اقلام مورد نیاز دانش آموزان، بازرسی و نظارت بر مدارس غیردولتی در دستور کار بازرسین این اداره کل قرار داد.

وی گفت؛ براساس تجارب سال های گذشته برخی مدارس علاوه بر گرانفروشی خدمات آموزشی، تقاضای مبالغی تحت عنوان "کلاس‌های مکمل و فوق برنامه" از والدین دانش آموزان را دارند که این موضوع موجب نارضایتی شده و تخلف محسوب می شود.

معاون بازرسی ونظارت اداره کل صمت استان ایلامافزود: بازرسین اداره کل صمت در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و نظارت موثر بر رعایت شهریه های ابلاغی اقدامات قانونی را به عمل می‌آورند.

کاکاخانی اضافه کرد: والدین دانش آموزان در صورت مواجه با هرگونه تقاضای اخذ مبالغ غیر از شهریه مصوب توسط این گونه مدارس، از طریق سامانه پاسخگویی 124 گزارش کنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان