شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: هویت یک نفر از فوتی های حادثه شوملی تحویل شده به پزشکی قانونی ایلام هنوز مشخص نشده است.




به گزارش آفتاب ایلام ،دکتر مهرشاد طهماسبی روز یکشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: این فرد مجهول الهویه از فوتی های حادثه شوملی عراق است که هنوز هیچ فردی برای شناسایی وی اعلام نکرده است.

وی افزود: ۱۹ نفر در حادثه شوملی دچار حادثه شدند که ۱۴ نفر از آنها فوت کردند و ۱۰ نفر از این زائران به پزشکی قانونی استان ایلام و چهار نفر دیگر نیز از طریق بیمه سما به استان های دیگر انتقال یافتند.

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام ادامه داد: هویت اولیه ۹ نفر از فوتی های انتقالی به ایلام با استفاده از اسناد و مدارک آنها و همچین تایید جسد توسط بستگانشان مشخص و به استان های مبدا خود در تهران، اصفهان و لرستان منتقل شدند.

طهماسبی یادآور شد: اما جسد دهم هنوز به عنوان مجهول الهویه در سردخانه پزشکی قانونی قرار دارد و باتوجه به اینکه تعداد اسناد و مدارک تحویلی به پزشکی قانونی زیاد است نمی توان به طور قاطع اسناد و مدارک این فرد را مشخص کرد.

وی اضافه کرد: از این فرد آزمایش های تخصصی ژنتیکی، دن ان ای و خونی گرفته شده است و در صورتی که هیچ خانواده ای اعلام مفقودی نکنند این جسد طبق دستور مقام قضا بین ۲ تا سه ماه در سردخانه پزشکی قانونی می ماند و بعد توسط شهرداری به عنوان مجهول الهویه دفن خواهد شد.

به گزارش آفتاب ایلام ،انفجار باک خودرو در منطقه شوملی عراق در ۱۶۰ کیلومتری مرز مهران که ۲۰ شهریور به وقوع پیوست، ۱۱ کشته و ۳۱ زخمی بر جا گذاشت.

در این سانحه سه خودرو در محدوده پمپ بنزین با یکدیگر برخورد کردند که باک بنزین یکی از خودروها موجب انفجار شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان