چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
 مدیر کل بیمه سلامت ایلام؛

موکب بیمه سلامت ایلام تا خروج کامل زائران از کشور عراق فعال است

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ ۱۷:۵۵ چاپ کدخبر: 18935

آفتاب ایلام |مدیر کل بیمه سلامت ایلام گفت: موکب بیمه سلامت تا خروج کامل زائران حسینی ار عراق فعال و پذیرای زوار در حوزه بهداشت ودرمان خواهد بود.

  




به گزارش آفتاب ایلام؛ دکتر نورالدین رحیمی روز یک شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ایستگاه ثابت تندرستی بیمه سلامت مستقر در  کمربند شرقی شهر ایلام در سه نوبت کاری به زائران اربعین خدمات درمانی و پزشکی ارائه می دهند.

وی افزود: این ایستگاه با سه تیم پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری شامل پزشک، پرستار، بهیار، کارشناس دارویی، تزریقات و مسئول شیفت به زائران خدمات درمانی ارائه می دهد.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: تمام خدمات درمانی و دارویی بصورت رایگان در اختیار زائران قرار می گیرد و داروخانه های طرف قرارداد نیز بدون هیچ محدودیتی اقلام دارویی مورد نیاز را در اختیار زائران معرفی شده از این ایستگاه قرار می دهند.

وی ادامه داد: با توجه به گرمی هوا و بازگشت زائران از عتبات عالیات، پیش بینی بیماری های ، گرما زدگی، اسهال، استفراغ و تنفسی بیشتر از سایر بیماریهاست.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به حجم تردد زائران در ایام اربعین و افزایش بیماری، رعایت نکات بهداشتی و شناسایی افراد بیمار برای جلوگیری از انتشار بیماری در مسیر  برگشت ایستگاه های تندرستی و تیم های غربالگری در صورت مشاهده علائم بیماری ، این افراد را به مراکز درمانی انتقال می دهند.

دکتر رحیمی عنوان کرد: موکب بیمه سلامت تا خروج کامل زایران حسینی  جهت خدمات رسانی به فعالیت خود ادامه و پذیرای زوار در حوزه بهداشت ودرمان خواهد بود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان