پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |شهردار ایلام گفت: نظافت کامل شهر مهران بعد از خروج همه زائران حدود ۲ هفته زمان می برد.




به گزارش آفتاب ایلام ؛محمد نادعلی پور روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: باتوجه به اینکه موج بازگشت زائران کماکان ادامه دارد و شهر مهران به طور کامل تخلیه نشده است، امکان نظافت گسترده شهر وجود ندارد.

وی افزود: تقریبا ۶۰ درصد خودروهای شخصی مستقر در مهران، این شهر را به مقصد استان های خود ترک کرده اند و این روند تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

شهردار مهران ادامه داد: شهرداری منطقه پنج تهران هرچند نظافت خیابان ها و معابر اصلی شهر را به طور مداوم انجام می دهد اما به علت تردد مکرر زائران، پسماندهای جدید تولید و در محیط رها می شود.

نادعلی پور یادآور شد: حجم اصلی نظافت شهر مهران در کوچه ها و داخل محلات است که با خروج ماشین زائران توسط نیروهای شهرداری مهران انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: علاوه بر داخل شهر مهران باتوجه به اینکه پارکینگ های برکت و اربعین متعلق شهرداری مهران است ، از پل زائر تا محدوده پاسگاه بهرام آباد، از سوی نیروهای شهرداری نظافت و تمیزکاری صورت می گیرد.

شهردار مهران تاکید کرد: برای نظافت و تنظیف داخل شهر و دیگر مناطق تحت پوشش شهرداری مهران، نوبت های کاری نیروها با خروج کامل خودروها افزایش می یابد.

نادعلی پور گفت: نیروهای شهرداری تهران با اتمام موج بازگشت زائران، فعالیت خود در مهران را به پایان می رسانند و نظافت اصلی شهر با خود نیروهای شهرداری مهران است.

بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین در اربعین ۱۴۰۱ از مرز مهران تردد کردند.

مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی ترین و مهترین گذرگاه زمینی تردد زائران است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان