پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۱۶:۴۰ چاپ کدخبر: 18967

آفتاب ایلام | مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه توانمندی و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است، گفت: امروز باید میراث شهدا را که همان انقلاب اسلامی است، پاسداری و حفاظت کنیم.





 
 

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، بعدازظهر امروز( ۳۱ شهریور) در آیین مهمانی لاله ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای حرم مطهر امامزاده علی صالح (ع) مهران، اظهار کرد: در مکانی جمع شده ایم که عزیز ترین افراد در اینجا آرمیده‌اند تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم.

«جمال اسدی» ابراز کرد: با حمله هوایی رژیم بعثی عراق با هواپیماهای جنگی اهدایی شرق و غرب در شهریور سال ۱۳۵۹ جنگ تحمیلی به طور رسمی آغاز شد و البته جنگ در ایلام مدت ها قبل از شهریور ۵۹ در ایلام آغاز شده بود.

وی یادآور شد: با تلفیقی از عشایر و در معیت روحانی نستوه حماسه میمک در عملیات ذوالفقار در ایلام به وقوع پیوست و اولین شهید دوران دفاع مقدس در استان ایلام یعنی شهید شنبه ای به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: مهران برای چندین بار مورد حمله قرار گرفت اشغال و باز پس گرفته شد و امروز مهران به برکت خون شهیدان قدمگاه زایران اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

اسدی تصریح کرد: داعشی که استبداد برای مقابله با روند رو به پیشرفت انقلاب در کشورهای منطقه به وجود آورد با مجاهدت های سردار دلها و مدافعان حرم از بین رفت و امروز ایران اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد و همه این توانمندی و اقتدار مرهون خون پاک شهیدان است.

وی بیان کرد: سردمداران حقوق بشر در هر موقعیت و بحرانی که برای جمهوری اسلامی پیش می آید زبان سکوت در کام می گیرند و مدافع اغتشاش و آشوب در کشور می زنند.

وی ابراز کرد: چرا آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند زیر پیمانی که خود آنرا امضا می کنند می زنند و نقض می کنند و باید گفت چیزی جز دروغ و فریب در نزد آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان