پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
معاون استاندار ایلام:

دشمن به دنبال اختلاف افکنی در بین مردم ایران است

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۱۹:۴۹ چاپ کدخبر: 18968

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت:امروز شاید چشم دشمن به اختلاف افکنی و طرح مباحثی باشد که بتوانند از یک روزنه ی دیگری برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی در خود امیدواری ایجاد کنند ،اما نمی دانند که این یک خیال باطل است.

آفتاب ایلام |به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،محمد سبحان حسنی بعدازظهر امروز( ۳۱ شهریور) در آیین مهمانی لاله ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای حرم مطهر امامزاده علی صالح (ع) (صالح آباد) مهران، اظهار داشت:هفته ی دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاور مردی های و ایثارگری ملت بزرگ ایران است اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ملت ما،رزمندگان و شهدای ما در مقابل دشمنان انقلاب ایستادند تا عزت و شرف و اقتدار این ملت باقی بماند،تا تمام کنگره ها و برنامه هایی که دشمنان نظام و انقلاب علیه کشورمان طراحی کرده بودند را نقش برآب کنند.

وی ادامه داد: امروز به پاسداشت این رشادت ها در مزار شهدا ی گرانقدر جمع شده ایم تا با گرامیداشت یاد آن مقاومت ها و ایثارگری ها، با راهی که شهدا و امام شهدا ترسیم کرده اند میثاق ببندیم.

معاون سیاسی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران از هر زمان دیگری از عظمت و اقتدار بیشتری برقرار است تصریح کرد: در طول سالها تمام دنیای استکبار،فکرشان، سرمایه های انسانی و مادی ،ادوات جنگی و نخبگانشان را در کنار هم قرار دادند تا جمهوری اسلامی را ساقط نمایند اما به برکت خون شهدا و حضور ملت همیشه در صحنه،دشمن نتوانسته است به هیچ کدام از اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه دشمن در این برهه ی زمانی به شدت مضطرب و نگران است افزود:کشور ما از پیچ و خم توطئه ها یی که دشمنان نظام پشت سر هم طراحی کرده‌اند عبور کرده است.

حسنی ادامه داد:امروز شاید چشم دشمن به اختلاف افکنی و طرح مباحثی باشد که بتوانند از یک روزنه ی دیگری در خود امیدواری ایجاد کنند ،اما نمی دانند که این یک خیال باطل است.
وی گفت: امروز جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی نه تنها در منطقه خاور میانه بلکه در جهان در قله های پیشرفت و توسعه است و حرف ها برای گفتن دارد.

حسنی با اشاره به اینکه در ابتدای دوران دفاع مقدس در همه ی حوزه های دفاعی وابستگی کامل داشتیم خاطر نشان کرد:اما امروز برخی از ابرقدرتها نیازمند خرید سلاح های جمهوری اسلامی هستند و موشک های جدید رونمایی شده نیز برگ زرین دیگری بر افتخارات نخبگان و جوانان این سرزمین افزوده شد‌‌.

معاون سیاسی در بخش دیگر سخنان خود به پاسداشت رشادت‌ها و شهدا رزمندگان وایثارگران اشاره کرد و گفت: تاریخ ایران در دفاع مقدس یک تاریخ بسیار درخشان و تابناک است.

وی گفت: قصه ی زندگی هر کدام از خانواده های شهدا و ایثارگر ایلامی منحصر به فرد بوده و اگر به تک تک آنها پرداخته شود قطعاً اثر معنوی و ماندگاری برای نسل‌های آینده خواهد داشت که این تکلیف بر عهده ی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بوده تا با تدوین و تبیین این رشادتها آن را به نسل های آینده منتقل کنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان