پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
 رییس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری ایلام؛

۱۶۰ میلیارد ریال برای تجهیز اتوبوس های درون شهری ایلام نیاز است

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۷:۱۳ چاپ کدخبر: 18992

آفتاب ایلام |  رییس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری ایلام گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید درون شهری مورد نیاز است.

به گزارش آفتاب ایلام؛ محسن عباسی اظهار داشت: طبق رایزنی های انجام گرفته با اتحادیه اتوبوسرانی شهری و سازمان همیاری شهرداری های کشور زمینه خرید و فعالیت ۱۳ دستگاه اتوبوس درون شهری جدید برای شهر ایلام اخذ شده است.

وی افزود: در این رایزنی ها مقرر شد ۲۰ درصد از کل هزینه خرید این اتوبوس ها توسط ایلام و ۸۰ درصد دیگر آن از سوی اتحادیه اتوبوسرانی و سازمان همیاری شهرداری ها تامین شود.

رییس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری ایلام یادآور شد: باتوجه به اینکه شهرداری ایلام توان تامین همه این مبلغ را ندارد در حال رایزنی با استانداری برای تامین این اعتبار هستیم.

وی ادامه داد: این ۱۳ دستگاه اتوبوس جدید در صورت تامین اعتبار و کمک از سوی استانداری بلافاصله خریداری و وارد چرخه فعالیت در شهر ایلام می شود.

عباسی تاکید کرد: شهر ایلام دارای ۲۹ اتوبوس بخش خصوصی و ۱۳دستگاه ملکی شهرداری است که در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند و ۱۶ دستگاه دیگر نیز نیاز تعمیر و بازسازی دارند.

وی اضافه کرد: هرچند عمر مفید ناوگان شهری ۱۵ سال است اما بیشتر اتوبوس های فعال ایلام باوجود فرسودگی همچنان در حال فعالیت هستند و سال گذشته ۳۰ دستگاه از این ناوگان برای ادامه فعالیت تعمیر اساسی شدند.

رییس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری ایلام افزود: راه اندازی و فعالیت خودروهای ون یکی دیگر از برنامه های این سازمان است که در اولین نشست شورای ترافیک ایلام مطرح و پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان