جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: میزان جابجایی مسافر نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان ۷۴ درصد افزایش داشته است.




به گزارش آفتاب ایلام ؛سید زاهدین چشمه خاور روز شنبه با اشاره به آمار سفر و مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده (نیمه اول سال جاری)، اظهار داشت: این مدت یک میلیون و ۹۶ هزار و ۸۷۵ مسافر با تعداد ۹۵ هزار و ۷۲۰ سفر جاجا شده‌اند.

وی تاکید کرد: این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۴ درصد و تعداد سفر نیز ۲۹ درصد افزایش افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به تردد وسایل نقلیه اشاره کرد و یادآور شد: تردد وسایل نقلیه در جاده‌های این استان در بازه زمانی شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۲ درصد افزایش یافت.

چشمه خاور تاکید کرد: از آغاز سفرهای اربعین حسینی در شهریورماه، تردد تعداد هفت میلیون و ۷۳ هزار و ۲۹۹ وسیله نقلیه در جاده‌های استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۲ درصد افزایش نشان می دهد.

وی بیان کرد: بیشترین تردد به ترتیب سهم محور سرابله - ایلام با ۳۷۷ هزار و ۵۹۳ ، ایلام - مهران ۳۲۷ هزار و ۴۷۹ تردد و محور شباب - سرابله با ۳۲۱ هزار و ۶۸۲ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به میزان تردد زائران در بازه زمانی یاد شده (شهریورماه) یادآور شد: این مدت سه میلیون و ۱۳۰ هزار و ۷۹۴ نفر از این مرز تردد (ورود و خروج) کردند.

چشمه خاور ادامه داد:  طی این مدت (اول تا پایان شهریورماه) سه میلیون و ۵۳ هزار و ۳۱۶ هزار نفر ایرانی از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۳۰۵ نفر به کشور ورود و یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۱ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۷۷ هزار و ۴۷۸ نفر تبعه خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۴۹۶ نفر به کشور ورود و ۴۱ هزار و ۹۸۲ نفر نیز از مرز مهران خارج شده اند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان