پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |محسن منصوری با بیان اینکه از ظرفیت مردم در کارها استفاده شود گفت:پروژه های اقتصادی محور در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

به گزارش آفتاب ایلام ،معاون اجرایی رئیس جمهور در دیدار با امام جمعه ایلام با بیان اینکه حامل پیام سلام رئیس جمهور به مردم و مسئولین استان هستم اظهار داشت:تلاش های مسئولان در اربعین و حوادث اخیر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور در استان پیگیری می شود تصریح کرد: ۱۰۰ مصوبه در سفر اول رییس جمهور به استان مصوب شد و تصمیمات خوبی که در استان گرفته شد ۴۰ مصوبه به آن اضافه شده است.

منصوری افزود:بیش از یک هزار میلیارد تومان از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه پرداخت شده و این اعتبارات متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها، تزریق می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:مصوبات و وعده های دولت، جزو اولویت‌های دولت است چراکه خیلی از پروژه ها پیشران توسعه هستند.

وی ادامه داد:شخص رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، مصمم به خدمت هستند و به صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش، کار میدانی هستند.

محسن منصوری با تاکید بر اینکه اعتبار و امید مردم بزرگترین سرمایه دولت است خاطرنشان کرد:در همه حوزه ها دولت اتکا به مردم است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت:این اغتشاشات از جمله در ایذه و چند شهر نشان از استیصال دشمنان دارد.

منصوری بیان کرد:در سفر دوم رئیس جمهور، پروژه های اقتصادی مردم محور در اولویت قرار می گیرد و دولت سیزدهم معتقد است هر جا از ظرفیت مردم استفاده شود کار با سرعت انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه مردم دلاور ایلام به گردن انقلاب حق و دین بزرگی دارند افزود:این استان نسبت به جمعیت بالاترین شهدا را تقدیم انقلاب کرده و باید در عمل مشکلات این استان را بر طرف کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد:در حوادث اخیر، ایلام جزو استان های بود که کمترین مشکل را داشته است، این مسئله نشان از نجابت و علاقه مردم استان به نظام و انقلاب دارد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان