جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: راه‌آهن، ایجاد طرح‌های تبدیلی و تکمیلی در پتروشیمی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از مهمترین نیازها و مطالبات زیرساختی استان ایلام از هیئت دولت است.


 


به گزارش آفتاب ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی‌تبار امروز در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور، اظهار داشت: راه‌آهن، ایجاد طرح‌های تبدیلی و تکمیلی در پتروشیمی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از مهمترین نیازها و مطالبات زیرساختی استان ایلام از هیئت دولت است.

وی افزود: برخی از مصوبه‌های ریاست جمهوری تاکنون اجرایی شده و تعدادی از مصوبه‌ها نیز منتظر اجرایی شدن است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: همچنین یکی از طرح‌های معطل مانده استان سامانه گرمسیری است که با اهمال کاری و کمبود اعتبارات بلاتکلیف مانده است در حالی که تکمیل این طرح باعث اشتغال، تامین آبیاری اراضی و امنیت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به اینکه پروژه‌های زیرساختی متعددی در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان تصویب شده است، گفت: باید هر چه سریع‌تر پروژه‌های اولویت‌دار به نتیجه برسد.

استان ایلام در سایه وحدت دارای اتحاد و آرامش مثال‌زدنی است

استاندار ایلام در این دیدار گفت: استان ایلام در سایه وحدت و انسجام مردم و مسئولان دارای اتحاد و آرامش مثال‌زدنی است که مدیریت کنگره بزرگ اربعین و اغتشاشات نمونه بارز این اتحاد است.

حسن بهرام‌نیا ادامه داد: با وجود اینکه اغتشاشات یک جنگ قومیتی و ترکیبی بود، اما در استان ایلام به خوبی مدیریت شد و مردم، فضای مجازی و رسانه‌ای استان برای مدیریت آشوب ها پای کار بودند.

علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان ایلام مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باید در سفر دوم دولت کاستی های دور اول جبران و توجه ویژه‌ای به استان شود و بدون شک عدالت در توزیع امکانات و رعایت قانون تحولات شگرفی را در استان ایجاد می‌کند.

حضور در مزار شهدای گمنام، بازدید از طرح های نیمه تمام و حضور در حلسه پیگیری مصوبات سفر از برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان ایلام است.

 انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان