چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

آفتاب ایلام |معاون اجرایی رییس جمهور گفت: استان ایلام در سفر نخست رییس‌جمهوری ۱۴۲ مصوبه داشت که ۲۷۹ طرح آن معادل ۸۶ درصد اجرا شده یا در حال اجراست ، ۱۰۹ پروژه به طور کامل اجرایی و هفت درصد نیز در دست پیگیری و هفت درصد نیز عملیاتی نشده است.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، محسن منصوری روز پنجشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام با بیان اینکه وظیفه دولت پشتیبانی از طرح هاست، اظهار داشت: سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای مصوبه های دور اول سفر ریاست جمهوری توسط سازمان برنامه و بودجه محقق شده است.

وی افزود: چهار هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش عمرانی و تسهیلات مصوب شد که یک هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان آن تسهیلات و یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز تعهد نهادها است.

منصوری ادامه داد: عملیاتی کردن پروژه های سفر ریاست جمهوری باید پیگیری شود و در ارائه آمار، داده ها و گزارش وضعیت پروژه ها بر اساس راستی ازمایی و حقیقی باشد.

وی بیان داشت: استاندار و مدیران ایلام برای تکمیل ۱۱ پروژه مهم و اساسی استان تقاضای ۹۱۰ میلیارد تومان تامین منابع داشتند که تلاش می شود با کمک وزارت های بهداشت و نفت این میزان برای اجرای این طرح ها در اسرع وقت جذب می شود تا گامی برای عمرانی و پیشرفت این استان برداشته شود.

منصوری خاطر نشان کرد: اگر در سفر اول رییس جمهور به ایلام مصوبات مهمی از قلم افتاده باشد در دور دوم سفر دکتر رئیسی تصویب می شود.

وی با بیان اینکه بعضی از پروژه ها ایلام مهم و بسیار تعیین کننده است خاطرنشان کرد:یکی از این طرح ها بیمارستان ۳۶۷ تختخوابی رازی بود که امروز به صورت صد درصد اجرا شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: از امروز تا پایان سال جاری وزارت بهداشت هر هفته پروژه های مهم و قابل توجهی را افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

حضور در  مزار شهدای گمنام، بازدید از طرح های نیمه تمام و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از برنامه های معاون اجرایی رییس جمهور به استان ایلام است.

 انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان