جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
استاندار ایلام:

با تفکر بسیج از صحنه های سخت عبور کرده ایم

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۵:۴۰ چاپ کدخبر: 19314

آفتاب ایلام |استاندار ایلام، گفت: با بیان اینکه هر جا تفکر بسیج حاکم شد گره‌گشایی ایجاد و از صحنه‌های سخت عبور کرده ایم، گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی عامل غلبه بر مشکلات کشور و پیشرفت در کار است.

 
 






به گزارش آفتاب ایلام، سردار جمال شاکرمی امروز در نشست هماهنگی هفته بسیج در استان ایلام، اظهار داشت:  برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگذار ملت ایران آغاز می‌شود و ادوار حیات طیبه بسیج در پیدایش و رویکردهای آن در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی با پویایی و سرزندگی همراه بوده است.

وی اضافه کرد: هر جا تفکر بسیج حاکم شد گره‌گشایی ایجاد شده و از صحنه‌های سخت عبور کردیم، تفکر بسیج به عنوان فرمول غلبه به مشکلات و پیشرفت در کار است بر اساس گام دوم انقلاب بسیج یک عنصر پیشران، محرک و جلو برنده برای گره‌گشایی و توسعه کشور محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تقابل با سختی‌ها با تکیه بر ایمان و معنویت و ارائه مدل مدیریت جهادی را از جمله شاخص‌های بسیج برشمرد و افزود: تبعیت‌پذیری، ولایت‌پذیری و بصیرت از شاخصه‌های مهم بسیج در فتنه‌های اخیر و سایر حوادث بوده است.

شاکرمی جریان‌سازی برای انقلاب و دمیدن روح امید با نگاه به آینده را از دیگر شاخص‌های بسیج بیان کرد و یادآور شد: بسیج در تمامی صحنه‌ها و میدان‌هایی که مورد نیاز مردم بوده، وارد شده و سربلند بوده‌ است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: برای ایام هفته بسیج در استان ایلام برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی و سایر عرصه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هر جا تفکر بسیج حاکم شد گره‌گشایی ایجاد و از صحنه‌های سخت عبور کرده ایم، گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی عامل غلبه بر مشکلات کشور و پیشرفت در کار است.

استاندار ایلام هم با بیان اینکه بسیج همواره در گذرگاه های سخت جمهوری اسلامی حاضر بوده است، گفت: بسیج برای خدمت رسانی بی منت به مردم صادقانه در میدان است.

حسن بهرام نیا ادامه داد: بسیج سازندگی در عرصه عمران و محرومیت‌زدایی همیشه پیشتاز بوده است و در این سال‌ها هرجا که نیاز به اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق مختلف احساس شده، بسیج سازندگی در صف اول قرار داشته است، به عنوان مثال در بحث آبرسانی روستایی در استان ایلام 127 روستا را که دارای مشکل آبرسانی بودند به بسیج سازندگی واگذار شد و در این خصوص این پروژه های آبرسانی با پیشرفت مناسب در حال انجام است.

استاندار ایلام تاکید کرد: هفته بسیج نتیجه تفکر ناب امام راحل بود، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روزهای آغازین انقلاب اسلامی یک حرکت ماندگار و تاریخی بود که این مهم نشات گرفته از روحیه بسیجی بود، امام راحل به واسطه تفکر ناب خود تشخیص دادند که یک نیروی مخلص، کارامد و با روحیه جهادی برای مبارزه با نظام سطله تشکیل شود.

بهرام نیا با اشاره به رشادت های بسیجیان در زمان آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس که اگر بسیج نبود بنا به گفته امام راحل پیروزی مسجل نمی شد، اظهار کرد: تشکیل بسیج به دستور امام راحل در پنجم آذر 58 و قبل از شروع جنگ تحمیلی بود و رشادت‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اثبات کننده‌ ضرورت حضور این نهاد مهم برای دفاع از تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

 



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان