سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت: این استان در مقایسه با میانگین کشوری بیشترین آمار پرداخت وام های ازدواج به متقاضیان را داشته است.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،حسن بهرام نیا روز یکشنبه در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این استان در سال جاری اظهار داشت: ۶۵ درصد درخواست های وام ازدواج متقاضیان استان تاکنون پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین یک هزار نفر دیگر از متقاضیان در نوبت صف پرداخت تسهیلات ازدواج خود قرار دارند که بانک های عامل باید در سریع ترین زمان ممکن این وام ها را به متقاضیان پرداخت کنند.

استاندار ایلام ادارات مختلفی چون آموزش و پرورش و ورزش و جوانان را مکلف کرد سالن های ورزشی خود را برای برگزاری جشن های ازدواج در اختیار زوج های جوان قرار دهند.

بهرام نیا با تاکید بر نقش آموزش و پرورش و دانشگاه ها در ساماندهی امور جوانان، یادآور شد: هم اکنون ۷۰ سالن و تالار در استان ایلام وجود دارد که زوج های جوان جشن ها و مراسم های ازوداج خود را در این اماکن برگزار می کنند.

وی ادامه داد: بستر و شرایط مساعد و مناسبی از سوی دولت برای تسهیل در امور ازدواج جوانان فراهم شده است که باید بانک های عامل و دستگاه های مرتبط در این خصوص با زوج های جوان همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار ایلام پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، مشاوره های قبل از ازدواج، استفاده از سالن های ورزشی ادارات برای برگزاری مراسم های جشن عروسی را از جمله خدمات دولت در حوزه تسهیل در ازادواج جوانان برشمرد.

بهرام نیا تاکید کرد: ایلام رتبه نخست کشور از نظر پرداخت تسهیلات ازدواج در هفت ماهه سال ۱۴۰۱ را دارد و یک هزار نفر در استان در نوبت وام ازدواج هستند که باید همه بانک ها در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

 

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان