سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
رئیس کمیته امداد چرداول؛

  دانش آموزان نیازمند چرداول تغذیه رایگان دریافت می کنند

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۸:۴۳ چاپ کدخبر: 19325

آفتاب ایلام |رئیس کمیته امداد چرداول از مشارکت خیرین و نیکوکار در طرح تغذیه رایگان و تهیه بسته های تحصیلی و آموزشی در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و مددجوی این شهرستان خبر داد.


به گزارش آفتاب ایلام؛ خدابنده جمشیدزادی اظهار داشت: طرح تغذیه رایگان دانش آموزان ابتدایی یکی از این طرحها بوده که از طریق آن با کمک خانم فریبا رضوی از نیکوکاران مقیم فرانسه هر هفته برای تعداد ۱۵۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در بخش زاگرس این شهرستان تغذیه رایگان تهیه می شود.

وی با عنوان اینکه تاکنون ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح تأمین شده است افزود: بر اساس این طرح در طول هفته حداقل دوبار تغذیه رایگانم شامل، میوه و تنقلات مقوی در راستای رفع سوء تغذیه در بین این دانش آموزان توزیع می شود.

رئیس کمیته امداد چرداول تهیه بسته های تحصیلی و آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را از دیگر برنامه های این نهاد در چرداول عنوان کرد و گفت: امسال تاکنون دو مرحله این کار صورت گرفته است.

جمشیدزادی تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح در مهرماه امسال با مشارکت موسسه خیریه اقبال فرزانه با مدیریت فریبا رضوی برای یک هزار دانش آموز و دانشجوی این شهرستان بسته های تحصیلی ۳۰۰ هزار تومانی تهیه و بین آنان توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله ای دیگر از تأمین لوازم تحصیلی برای این دانش آموزان ۲۰۰ بسته تحصیلی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند و مددجو قرار گرفت.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان