جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام با بیان اینکه در این برهه زمانی اصحاب رسانه و روابط عمومی ها پمپاژ امید ایجاد کنند، گفت:روابط عمومی ها و اصحاب رسانه پیش‌قراولان جهاد تبیین هستند.

به گزارش آفتاب ایلام ،حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه در نشست با مدیران روابط عمومی های استان که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: امروز دشمن برای ایجاد ناامیدی در بین مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است در این حوزه نقش اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات مهم و تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد:ارائه دستاوردهای نظام در راستای جهاد تبیین از مهمترین رسالت های روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در شرایط کنونی است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در زمینه جهاد تبیین نقش و رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند،خاطر نشان کرد:با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در عرصه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی که دشمن آغاز کرده، روابط عمومی دستگاه‌ها در عرصه مقابله باهدف‌های دشمن نقش مهم و سختی دارند و در این زمینه جهاد تبیین باید مورد توجه ویژه قرار دهند

وی با تاکید بر به بکارگیری نیروهای کارآمد و متعهد در سمت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی توسط مدیران افزود:مدیران دستگاه ها به روابط عمومی به عنوان کاری مهم نگاه کنند چرا که در مقابل آنها افرادی قرار دارند که در تلاشند ضعف‌ها را احصا و بزرگنمایی کنند و نقاط قوت را کم اهمیت جلوه دهند.

وی گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها با اطلاع‌رسانی به موقع و متعهدانه ،اقدامات دولت را برای افکار عمومی جامعه به خوبی تبیین کنند.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که روابط عمومی ها آئینه تمام نمای دستگاه های اجرایی هستند، اضافه کرد: روابط عمومی ها علاوه بر گزارش عملکرد دستگاه ها، تعامل با مردم و سیاست گذاری و اجرای راهبردها در دستگاه های اجرایی را نیز بر عهده دارند.

وی افزود: روابط عمومی ها جایگاه مهمی دارند و نقش آنها تعیین کننده بوده اما متاسفانه در گذشته به روابط عمومی ها توجه نشده است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه افرادیکه در روابط عمومی فعالیت می کنند باید دارای سواد علمی، فن بیان در حوزه روابط عمومی باشند، اظهار داشت: افرادیکه برای تصدی روابط عمومی دستگاه ها انتخاب می شوند باید از بین نخبگان و برجستگان این حوزه باشند که بتوانند عملکردهای دستگاه ها را برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: اگر روابط عمومی ها همه با هم واحد باشند و قلم بزنند و به مسایل سیاسی، اجتماعی، عملکرد ها توجه ویژه داشته باشند، می‌توانند موفق باشند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که جهاد تبیین فریضه واجب است و تکلیف بسیار مهمی برای روابط عمومی ها است، اظهار داشت: امروز که همه دشمنان قسم خورده علیه نظام جمهوری اسلامی متحد شده‌اند و به صورت بی رحمانه ورود پیدا کرده اند وظیفه مهم رسانه و مطبوعات در روشنگری و جهاد تبیین تعیین کننده است.

وی در ادامه گفت: عملکرد این دولت با وجود این همه مشکلاتاتی که بر این کشور ساری وجاری شده است ولی با این وجود در تمامی عرصه های توفیقات خوبی را کسب کرده ایم.

 بهرام‌نیا در ادامه با تبریک کسب رتبه برتر‌ روابط عمومی استانداری ایلام گفت: کسب رتبه برتر روابط عمومی استانداری را در مقیاس ملی بین تمام دستگاه های اجرایی مرهون زحمت تمامی شما اصحاب رسانه و اهل قلم و روابط عمومی ها است.

وی افزود: این زحمات امروز در استان ایلام تحت عنوان روابط عمومی برتر کشور متجلی شده، لذا این موفقیت را به تمامی دست اندرکاران و مردم استان تبریک عرض می کنیم.

در ادامه این نشست محمد صحرایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با عنوان این مطلب که کسب رتبه برتر روابط عمومی استانداری ایلام مرهون حمایت های استاندار، همکاری روابط عمومی ها و رسانه ها است، گفت: خالصانه از افرادی که روابط عمومی استانداری را در راستای پیشرفت و کسب رتبه برتر همراهی کردند تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه گفت: بهترین بهره ممکن از  ظرفیت ها موجود، در کنار حمایت ها و انتقادات در کسب این رتبه بسیار موثر بود چرا که اگر این انتقادات سازنده نبود امروز پله های موفقیت طی نمی شد.

صحرایی در پایان گفت: این موفقیت ارزشمند را خدمت استاندار، روابط عمومی ها تبریک گفته، امیدواریم از این پس این چنین قله ها در دستان ایلامیان قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست توسط دکتر بهرام نیا استاندار ایلام با اهدای لوح از محمد صحرایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام که در همایش جهاد تبیین در بین استانداری های کشور رتبه برتر را کسب کرده بود به نمایندگی از روابط عمومی های استان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان