شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام | رییس سازمان دامپزشکی گفت: هم اکنون حدود ۱۰ هزار واکسیناتور در سراسر کشور مشغول دریافت آموزش برای خدمات دهی به دامداران و عشایر هستند.



به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمد آقامیری روز سه شنبه در دیدار استاندار ایلام اظهار داشت: پیشگیری از بیماری های حوزه دام برای سازمان در حال حاضر در اولویت است.

وی ادامه داد: از بین چهار هزار قرارگاه محرومیت زدایی جزو رتبه های برتر کشور قرار گرفتیم که این مهم در شرایطی بود که یکسال از فعالیت جهادی دامپزشکی می گذرد.

رییس سازمان دامپزشکی تاکید کرد: ۱۰ هزار واکسیناتور در کل کشور تحت آموزش قرار می گیرد و تحت عنوان پیک دامپزشکی ما در هر روستا به دامداران خدمات ارایه می دهند.

استاندار ایلام نیز در این دیدار یادآور شد: ایلام ظرفیت های بسیاری خوبی در حوزه دام دارد.

حسن بهرام نیا افزود: استاندار ایلام با اشاره به اینکه منشور دولت سیزدهم اقدام جهادی است، گفت: ورود گروه های جهادی برای واکسینه کردن دام ها در استانها قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم در سطح کشور علیرغم همه محدودیت ها، تحریم ها و جنگ ترکیبی اقدامات قابل ملاحظه ای را انجام داده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: منشور دولت سیزدهم اقدام جهادی است که این مهم در سازمان دامپزشکی محقق شده و گروه های جهادی برای واکسینه کردن دام ها ورود کرده اند.

بهرام نیا ادامه داد: با استفاده از فناوری بومی به پیشرفت های قابل ملاحظه ای در بخش های مختلف رسیده ایم که این روند استمرار خواهد داشت.

وی عملکرد دامپزشکی ایلام را رضایت بخش عنوان کرد و یادآور شد: تلاش خواهیم کرد به این سازمان برای تحقق برنامه ها در استان کمک کنیم.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان