شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن جنگ احزاب به راه انداخته است/ باید دشمن را شناخت و راهبرد او را دانست

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۱۲:۰۵ چاپ کدخبر: 19357

آفتاب ایلام |معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن در این برهه جنگ احزاب به راه انداخته است که ملت ایران با هوشیاری به این دسیسه ها پی برده است.

‍ 

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،سردار "حسین معروفی"  در مراسم تجلیل از شبانان و گله داران استان ایلام که در قرارگاه امیرالمؤمنین(ع) بانروشان برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: عشایری غیرتمند وآگاهی و مومن داریم چرا که ۴۳ سال است که پای انقلاب و آرمانهای آن ایستادند و ما به وجود عشایر افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه قابلیت های نظام جمهوری اسلامی بسیار است افزود: به برکت حضور رهبر فرزانه انقلاب و مجاهدت ملت ما در اوج قدرت و بازدارندگی در جهان اسلام و جهان هستیم.

وی گفت: دشمن می‌خواهد با جنگ ترکیبی و شناختی و رسانه ای بر ذائقه، اراده و رفتار ما مسلط شود و  دنبال تصرف ذهن ملت ایران است.

سردار حسین معروفی گفت: ما در بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم تمامی اقوام و گروهها سیاسی و مذاهب تحت امر امام راحل برای نابودی حکومت ظلم ستمشاهی یک صدا شدند و این انقلاب را به ثمر نشاندند.

وی افزود:در دوران دفاع مقدس اردوگاه شرق و غرب برای نابودی انقلاب نوپای ایران یکصدا شدند اما در این جنگ نابرابر تمام ملت ایران در مقابل دشمن ایستادگی کردند و جنگ را با فرهنگ عاشورایی به یک دفاع مقدس تبدیل کردند.

 معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد:در ایجاد انقلاب همه اقوام و مذاهب نقش داشتند و در دفاع مقدس از همه گروه‌ها، مذاهب و اقوام، شهید، جانباز و آزاده داریم از این رو هدف گذاری دشمن در ایجاد حوادث اخیر انشقاق قومی و مذهبی است.

وی تصریح کرد:دشمن طی ادوار گذشته از حربه ای برای ضربه زدن به نظام بهره گرفته اند اما هوشمندی ملت بزرگ ایران تمام توطئه های آنان را نقش برآب کرده است.

سردار معروفی در پایان گفت:دشمن امروز از توانمندی ایران اسلامی؛ قدرت بازدارندگی و هوشمندی ملت ایران واهمه دارد و جرات هیچ حماقتی را ندارد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان