شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل زندان های ایلام از آزادی ۱۱۶ زندانی جرائم مالی در این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.



به گزارش آفتاب ایلام ،مجید احسانی در آیین آزادی ۱۸ زندانی مالی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: ۱۰ زندانی با همت خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شدند و با همکاری مراجع قضایی به هشت زندانی واجد شرایط تسهیلات قضایی اعم از مرخصی پایان حبس، آزادی مشروط و غیره اعطا شد و زندانیان به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۱۶ زندانی نیازمند مالی از زندان ‌های استان آزاد شده اند و برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تا پایان سال با همت خیرین برنامه ریزی شده است.

رییس کل دادگستری ایلام نیز در این آیین از تلاش های بی وقفه کارکنان و مسئولین زندان‌های استان تقدیر کرد و گفت: فراهم‌سازی زمینه اصلاح و بازپروری زندانیان با تلاش سنگربانان اصلاح و تربیت محقق می شود و مراجع قضایی در این راستا همواره همکاری اثربخشی داشته اند.

عمران علی‌محمدی تاکید کرد: حل مشکلات زندانیان، کاهش جمعیت کیفری، بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از اهم برنامه‌هایی است که در دستگاه قضایی به آن پرداخته می شود.

گفتنی است در پایان این مراسم رییس‌کل دادگستری استان با زندانیان دیداری چهره به چهره داشت و در قالب طرح پایش و غربالگری پرونده‌های قضایی زندانیان، به بررسی درخواست‌های آنان پرداخت.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان