جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام | رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: بیشترین ضربه، زیان و لطمه درآمدی از تعطیل شدن بازار استان متوجه خود بازاریان و صنوف است.


به گزارش آفتاب ایلام ،رضا محمدرحیمی، در همایش هیئت رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان ایلام اظهار داشت: اهمیت جایگاه بازار و اتحادیه‌های صنفی بر کسی پوشیده نیست، اما نباید فرصت سوءاستفاده جریان معاند به مطالبات به حق بازاریان داده شود.

وی افزود: نوع طرح مسئله و بیان مشکلات صنوف با تعطیلی بازار راه گشا نیست و این گونه اقدامات فرصت و بسترسازی جهت بمباران فکری و تبلیغاتی معاندان نظام را برای تاثیرگذاری بر بازار فراهم می‌کند.
رئیس سازمان صمت ایلام با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف بازار است، یادآور شد: باید با برگزاری جلسات و همفکری بین مسئولان و بزرگان بازار و روسای اتحادیه‌ها، مشکلات صنوف طرح مسئله شود.
نایب رئیس اتاق اصناف ایلام هم گفت: بازاربزرگترین شبکه خدمات‌رسان اقتصادی در بطن جامعه است که در همه جبهه‌ها و عرصه‌ها حامی و پشتیبان اصلی برنامه‌های نظام محسوب می‌شود.
اردشیر حاتمی افزود: صنوف مختلف استان ایلام در زمینه پرداخت مالیات با توجه به میزان درآمد پایین مشکل دارند و بازنگری بخشنامه‌ها و پالایش سیستم اداری مرتبط با صنوف، ایجاد شهرک صنفی و کاهش عوارض شهرداری از مهمترین خواسته‌ های بازاریان است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان