جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: میزان جابجایی مسافر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان ۷۰ درصد افزایش داشته است.




به گزارش آفتاب ایلام ،سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به آمار سفر و مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در سال جاری(اول فروردین تا پایان آبان ماه)، اظهار داشت: در این مدت یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۵۲ مسافر با تعداد ۱۳۱ هزار و ۶۱۲ سفر در استان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد نشان می دهد، گفت: همچنین در این مدت تعداد سفر در استان نیز ۲۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به تردد وسایل نقلیه اشاره کرد و یادآور شد: تردد وسایل نقلیه در جاده‌های این استان در بازه زمانی اول فروردین تا پایان آبان ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافت.

چشمه خاور ادامه داد: دوربین‌های نظارتی راهداری در بازه زمانی اول فروردین ماه تا پایان آبان ماه ۳۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۷۳ تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان را ثبت کرده اند.

به گفته وی، طی این مدت (ابتدای سال تا پایان آبان ماه ) چهار میلیون و ۳۶۲ هزار و ۱۲۶ وسایل نقلیه سنگین در جاده های ارتباطی استان تردد کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: بیشترین میزان تردد این مدت در محور ایلام - چوار با یک میلیون و ۹۴۶ هزار و ۱۸۷، محور ایوان - اسلام آباد یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۶۸۶ و مسیر ایلام - سرابله با یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۸۶۲ تردد بوده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان