جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
مدیرعامل شرکت ابفا ایلام؛

  ۲۰ درصد از نیروهای شرکت ابفا ایلام زنان هستند  

۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۴:۴۷ چاپ کدخبر: 19538

آفتاب ایلام |مدیرعامل شرکت ابفا ایلام گفت: ۲۰ درصد از همکاران شرکت را بانوان شرکت تشکیل می دهند و انتظار است با صمیمیت، پشتکار، نظم و انضباط، فرهنگ سازمانی شرکت را ارتقا دهند.


  


به گزارش آفتاب ایلام؛ پرویز ناصری روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز زن، بانوان شرکت را از جمله بی حاشیه ترین و فعال ترین پرسنل شرکت برشمرد و گفت: کسب رتبه اول خانم مرضیه پورتیمور در دو رشته حفظ و ترتیل قرآن کریم در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو مایه افتخار و نشانده دهنده تلاش، کوشش و همت تمامی بانوان این شرکت است.

وی با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات بانوان شرکت هستیم، افزود: ۲۰ درصد از همکاران شرکت را بانوان شرکت تشکیل می دهند و انتظار است با صمیمیت، پشتکار، نظم و انضباط، فرهنگ سازمانی شرکت را ارتقا دهند.

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت در ادامه با بیان گوشه‌ ای از عملکرد شرکت در سال جاری در حوزه های مختلف خاطرنشان ساخت: در سال جاری توسط آبفای استان کارها و فعالیت‌ های چشمگیری صورت گرفته است از جمله بحث تامین آب زائران اربعین حسینی که باعث سربلندی مجموعه وزارت نیرو شد، رفع و جلوگیری از تنش آبی در تابستان علیرغم کاهش شدید بارندگی ها و همچنین در بحث پرداخت بدهی ها، شرکت بسیار موفق عمل کرده است.

ناصری ادامه داد: در حوزه اجرای پروژه های محرومیت زدایی، پیشرفت پروژه های شرکت بیش از ۵۰ درصد بوده که از میانگین کشوری که حدود ۲۸ درصد می باشد بسیار بیشتر است.

وی تصریح کرد: همچنین در خصوص مصوبات سفر ریاست محترم جمهور، پدافند غیرعامل، در حوزه روابط عمومی شرکت و … افتخارات بزرگی کسب شده که شایسته تقدیر می باشند.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان