جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی اموال مازاد را مولد سازی کنند،گفت:کوتاهی هیچ مدیری در خصوص فروش اموال مازاد را نمی پذیریم.

به گزارش آفتاب ایلام،حسن بهرام نیا صبح امروز سه شنبه ۲۷ دیماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی برای تکمیل سامانه ژئو پورتال داده مکانی با سازمان مدیریت و برنامه همکاری کنند و ظرف یک ماه باید اطلاعات در خواستی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را ارسال کنند.

وی در ادامه گفت: تکمیل این سامانه و اتصال دستگاه های اجرایی به سامانه ژئو پورتال می تواند بسیار برای سرمایه گذاری و دیگر برنامه ریزی ها در استان موثر باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح آمایش سرزمین ایلام، گفت: در صورت تکمیل طرح آمایش سرزمین ایلام سرمایه گذاری در ایلام تسهیل می شود و شاهد رشد سرمایه گذاری در استان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: در نشست شورای برنامه ریزی باید مباحث مطرح شده علمی و مستدل باشد و در این نشست تمامی برنامه ریزی ها دارای پایه علمی باشد.

استاندار ایلام گفت: باید بصورت مقطعی از مناطق حاشیه ای شهر ایلام بازدید و مشخص شود چه میزان خدمات ارایه شده و چه خدماتی لازم است انجام شود‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مولد سازی دارایی ها و اموال دستگاه های اجرایی استان، گفت: فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی یک تکلیف و قانون است و هر مدیری در این راستا به وظایف خود عمل نکند ترک فعل محسوب و طبق قانون با وی برخورد می شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: پیشنهادات کارگروه زیربنایی، عمران روستایی، عشایری شهری آمایش سرزمین با رعایت کلیه قوانین و مقررات جاری تصویب شود.

در این نشست مقرر شد تمامی طرح های پژوهشی در استان براساس برنامه های هفتم توسعه تدوین و این طرح ها باید به ارزش افزوده و بهره وری در استان منجر شود، همچنین در این نشست جمعیت سکونتگاههای غیر رسمی استان که ۱۶ سکونتگاههای غیر رسمی معادل ۹.۶ درصد جمعیت استان در سرشماری لحاظ و مقرر شد در اعتبارات محرومیت زدایی برای این مناطق اعتبار منظور شود.


انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان