سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024
 مدیرکل آموزش و پرورش ایلام خبر داد؛

بزرگترین زمین چمن مصنوعی مدارس ایلام تا پایان سال افتتاح می شود

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۵:۱۴ چاپ کدخبر: 19572

آفتاب ایلام |مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بزرگترین زمین چمن مصنوعی مدارس استان به مساحت ۷ هزار متر مربع تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 
 


  


علی درویشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام با بیان اینکه زمین هم اکنون آماده نصب چمن مصنوعی است، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه مبلغ ۴ میلیارد تومان هزینه شده و تکمیل آن نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: یکی از فعالیت های مهم وزارت آموزش و پرورش احداث فضاهای ورزشی است که در این راستا مجوز راه اندازی ۳۷ زمین چمن مصنوعی در استان صادر و از این تعداد تاکنون ۱۱ مورد آن افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: احداث زمین چمن مصنوعی از محل کمک های خیرین و جذب اعتبار از وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

پیشرفت ۷۰ درصدی استخر دانش آموزی ایلام

درویشی یادآور شد: هم اکنون احداث دو استخر دانش آموزی در شهر ایلام و مهران به ترتیب با پیشرفت ۷۰ و ۶۰ درصد در حال تکمیل شدن است.

درویشی عنوان کرد: همچنین بازسازی باشگاه فرهنگیان با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیون تومان در دست اقدام است. افتتاح داروخانه فرهنگیان واقع در شهر ایلام نیر در حال انجام است.

گفتنی است؛ در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار نفر در بیش از یک هزار و ۲۵۰ فضای آموزشی استان ایلام مشغول به تحصیل هستند.



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان