جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
استاندار ایلام:

زایشگاه شهر لومار تیر ماه ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد

۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۱۳:۳۲ چاپ کدخبر: 19574

آفتاب ایلام |استاندار ایلام پیشرفت فیزیکی زایشگاه شهر لومار را رضایت بخش دانست و گفت: زایشگاه شهر لومار طبق زمانبندی تیر ماه ۱۴۰۲ به بهره می رسد.



به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در تداوم سفرهای شهرستانی پس از ورود به شهرستان سیروان، ضمن بازدید از کارخانه سیمان، چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی سیروان، پمپاژ کشاورزی دشت سیروان، حضور در برنامه ادای احترام به مقام شامخ شهدا، سپس از پروژه زایشگاه شهر لومار بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

وی همچنین بصورت سرزده از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی لومار بازدید و در جریان مسایل و مشکلات مردم و کارکنان این مرکز قرار گرفت.

استاندار ایلام با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی ساختمان زایشگاه شهر لومار گفت: هفته دولت کلنگ این پروژه بر زمین زده شد و الان از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است که امیدواریم طبق زمانبندی تا تیرماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از پروژه زایشگاه شهر لومار ، بازدید از پروژه زمین چمن طبیعی شهر لومار، بازدید از واریانت قاضی خان- بدره، ،دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد و حضور در نشست شورای اداری با حضور بزرگان معتمدین و متنفذین شهرستان از جمله دیگر برنامه‌های سفر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان سیروان است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان