شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |مدیر شعب بانک تجارت ایلام گفت: از اذرماه سال گذشته تا پایان نه ماهه سال جاری یک هزار ۳۷۵ تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری به میزان ۵۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط این شعب در استان ایلام پرداخت شد.


  


به گزارش آفتاب ایلام؛ حسین اروانه روز چهار شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: همچنین در این مدت ۹۴۷ تسهیلات قرض الحسنه ازدواجی به میزان ۱۳۸۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، ۳۴ تسهیلات ودیعه مسکن به میزان ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ۷۹ مورد تسهیلات خود اشتغالی بنیاد برکت به میزان ۴۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته (بازده زمانی آذرماه سال۱۴۰۰ تا پایان آذرماه سال جاری) تعداد ۳۰۲ مورد تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی  کمیته امداد و ۱۳۹ مورد تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی بهزیستی از محل تبصره ۱۶ به ترتیب به میزان ۲۸۴ میلیارد ریال و ۱۳۹ میلیارد ریال به مددجویان این نهادهای حمایتی پرداخت شد.

مدیر شعب بانک تجارت استان ایلام ادامه داد: همچنین ۱۳۱ تسهیلات مسکن اقشار خاص (بنیاد شهید و امور ایثارگران)،۱۵ مورد تسهیلات قرض الحسنه جهت احداث حمام روستایی و ۴ مورد تسهیلات اشتغالزایی حین حبس و پس از آزادی از بند ج تبصره ۱۶ به حساب متقاضیان واریز شد.

اروانه در ادامه به سفر رییس جمهور به استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۳۹۹ تسهیلات قرض الحسنه توسط این شعب به میزان ۲۰۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به معرفی شدگان پرداخت شد.

وی یادآور شد: همچنین از محل منابع داخلی بانک ۱۴۲۵ مورد تسهیلات به ارزش بیش از  ۳میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

به گفته ی مدیر شعب بانک تجارت استان ایلام طی این مدت در مجموع ۶ هزار و ۱۳ مورد تسهیلات به حساب متقاضیان واریز و از خدمات این شعب بهره مند شده اند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان