جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل امور عشایر استان ایلام گفت: مصوبات سفر دور اول ریاست جمهوری به استان در حوزه عشایری برای تهیه تانکر آب، ایل راه ها و پنل های خورشیدی ۳۰ درصد تحقق یافته است.




به گزارش آفتاب ایلام ،فرشاد یاسمی روز دوشنبه اظهار داشت: این مصوبات علاوه بر اعتبارات استانی با همکاری و مشارکت صندوق کارآفرینی امید و بنیاد مستضعفان است که هنوز بخش عمده ای از تعهدات این ۲ دستگاه محقق نشده است.

وی افزود: تامین ۲ تانکر آب با سه میلیارد تومان اعتبار از محل بنیاد مستضعفان در مصوبات سفر بود که هنوز این اعتبار با وجود پیگیری های مکرر بلاتکلیف مانده است.

مدیرکل امور عشایر استان ایلام ادامه داد: در موضوع ایل راه ها و ابنیه عشایری نیز به طول ۱۰۰ کیلومتر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات متمم سفر مصوب شد که از این رقم تاکنون ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تحقق یافته و با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

یاسمی در مورد پنل های خورشیدی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید هم توضیح داد: سه میلیارد تومان اعتبار برای تهیه ۲۵۰ پنل خورشیدی مصوب شد که هرچند پنل ها خریداری شده اما هنوز این صندوق اعتبار سهم خود را پرداخت نکرده و بنا به رایزنی های انجام گرفته تا پایان سال جاری این اعتبار تخصیص می یابد.

 

 انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان