جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل صنعت، معدن و تجارت ایلام از افتتاح و بهره برداری سه واحد تولیدی و صنعتی در ایام مبارک دهه فجر طی سال جاری خبر داد.




به گزارش آفتاب ایلام ،رضا محمدرحیمی روز سه شنبه اظهار داشت: واحدهای صنعتی و تولیدی تطهیرگران تولید کننده دستمال کاغذی در شهرک صنعتی ایلام، اکسین شیمی تولیدکننده پودر لباس شویی در شهرستان چرداول و هوایار گاز در حوزه پتروشیمی شهرستان دهلران ایام مبارک دهه فجر سال جاری با حضور مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: برای بهره برداری از این سه طرح صنعتی تولید افزون بر ۸۱۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام یادآور شد: با افتتاح و بهره برداری از این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۶۳ نفر در استان فراهم خواهد شد.

محمدرحیمی تاکید کرد: از مزایای این واحدها به قابلیت صادرات محصول تولیدی و ارزآوری آن می توان اشاره کرد.

وی با اشاره به صدور مجوز بهره داری در استان در بازه زمانی مردادماه سال گذشته تاکنون گفت: ۲۴۲ جواز تاسیس صنعتی از مردادماه سال گذشته تاکنون در این استان با پیش بینی اشتغال چهار هزار و ۱۲۹ فرصت شغلی جدید صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ادامه داد: این بازه زمانی (مردادماه سال گذشته تاکنون) ۴۷ پروانه بهره برداری صنعتی در استان ایلام صادر شده که بر اساس برآورد سرمایه اجرای این پروانه‌های صنعتی در استان، ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان