پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دیماه، ۳۸ میلیون ۱۲هزار و ۹۱۳ تردد در جاده‌های ایلام ثبت شده است.

سید زاهدین چشمه خاور روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام،اظهار داشت: در ده ماهه سال جاری، ۳۸میلیون و ۱۲ هزار و ۹۱۳ تردد در جاده‌های ایلام ثبت شده که این میزان نست به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: از این تعداد، ۵میلیون و ۱۱۷ هزار و ۸۸۷ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین می‌باشد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اضافه کرد: پرتردد‌ترین محور‌ها در این مدت، ایلام_چوار با ۲ میلیون ۴۷۵هزار و ۳۸۳ تردد و محور سرابله_ ایلام با یک میلیون و ۸۰۳ هزار و ۲۴۸ تردد است.

چشمه خاور همچنین با اشاره به آمار سفر و مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در این بازه زمانی(اول فروردین تا پایان دیماه)، تصریح کرد: در این مدت یک میلیون و ۷۶۷هزار و ۹۷۲ مسافر با تعداد ۱۵۵ هزار و ۷۷۷ سفر در استان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸درصد رشد نشان می دهد، گفت: همچنین در این مدت تعداد سفر در استان نیز ۲۴ درصد افزایش داشته است.

چشمه خاور یادآور شد: هم اکنون در استان ایلام ۳۶ دوربین ثبت تخلف،۵۲ دوربین تردد شمار و ۳۷ دوربین نظارت تصویری فعال است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان