پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

آفتاب ایلام |فرماندار چوار از اخذ مجوز ماده ۲۳ طرح فاضلاب شهری چوار خبر داد و گفت:جهت اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

ابراهیم یعقوبی شامگاه چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت:در جلسه ای که صبح امروز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه با حضور فرماندار چوار، دوست محمدی رییس برنامه و بودجه استان، ناصری مدیرعامل آبفا و جمعی از معاونین این دستگاه‌ها برگزار شد، مجوز اخذ ماده ۲۳ طرح فاضلاب شهری چوار اخذ شد.

وی گفت:با توجه به ضرورت زیست محیطی ناشی از عدم ساماندهی فاضلاب در چوار و تخلیه نامناسب و مخاطرات بهداشتی ناشی از آن مجوز ماده ۲۳ برای طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در چوار به طول ۳۳ متر اخذ شد.

فرماندار شهرستان چوار افزود: مقدمات اخذ ماده ۲۳ این طرح بزرگ خدمات شهری انجام شده و برای شروع عملیات اجرایی آن نیز ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: یکی از اساسی‌ترین درخواست‌ها و مطالبات بحق مردم شهرستان چوار رسیدگی و بهبود وضعیت فاضلاب شهری و مسئله رانش زمین در شهر چوار است، لذا به منظور ارتقای ضریب بهره مندی و افزایش جمعیت برخوردار از خدمات طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی و هم‌چنین رسیدگی به مساله رانش زمین، مجوز ماده ۲۳ برای این دو طرح در شهرستان چوار اخذ شد.

وی تصریح کرد: تاییدیه کمیسیون ماده ۲۳ به عنوان یکی از گام‌های اساسی و مهم در رفع بسیاری از مشکلات موجود اخذ شده است و تلاش خواهیم کرد تا به زودی شاهد کلنگ زنی این پروژه بزرگ در شهرستان باشیم.

یعقوبی در پایان خاطرنشان کرد: رفع موانع توسعه و در کنار مردم بودن اصلی‌ترین اهداف کاری فرمانداری چوار می‌باشد و امیدواریم رضایتمندی مردم، ماحصل فعالیت‌های مجموعه فرمانداری در شهرستان چوار باشد.

 انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان