پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: ۳۰ گروه ثابت و سیار نظارت بر مراکز کشتار، تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی ویژه تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان از امروز فعالیت ویژه خود را آغاز کردند.


  

به گزارش آفتاب ایلام؛ یونس احمدی با اشاره به آغاز گشت های نظارتی دامپزشکی در سطح استان اظهار کرد: در این طرح ۱۳ گروه ثابت و ۱۷ تیم سیار شامل ۵۷ نفر متشکل از بازرسان بهداشت دامپزشکی با هم مشارکت می‌کنند.

وی افزود: گشت‌های نظارتی ویژه تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان از امروز سیزدهم اسفندماه شروع شده است و تا پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: در این طرح که به مدت ۲ و نیم ماه طول می‌کشد مراکز کشتار، تولید، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی مانند کشتارگاه، قصابی، رستوران و غذاخوری، کبابی و سایر اماکن مرتبط با فراورده‌های خام دامی کنترل و نطارت می‌شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر گشت‌های دامپزشکی، گشت مشترک با دستکاه هایی، چون صنعت معدن و تجارت و مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیز انجام می‌گیرد.

به گفته احمدی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی ۱۵۱۲ آماده دریافت شکایت، پیشنهاد و نظر و درخواست مردم در خصوص فرآورده‌های خام دامی از نقاط مختلف استان ایلام است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان