پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024
استاندار ایلام در جمع مردم محله بانبرز:

طرح تفصیلی محله بانبرز شهر ایلام تا سه ماه آینده تهیه و تدوین شود

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۸:۳۲ چاپ کدخبر: 19825

آفتاب ایلام |استاندار ایلام با تاکید بر اینکه طرح تفصیلی محله مهرآباد( بانبرز) شهر ایلام ظرف سه ماه آینده تهیه شود، گفت: مبنای کار دولت سیزدهم بنا بر تاکیدات امامین انقلاب حضور در کنار مردم است.



به گزارش آفتاب ایلام، حسن بهرام نیا روز یکشنبه جمع مردم محله مهرآباد (بانبرز)  شهر ایلام، اظهار داشت: در راستای سیاست های دولت مردمی ایران قوی دیدارهای مردمی و حضور در بین مردم مناطق مختلف به ویژه مناطق حاشیه ای شکل می گیرد، آنچه جزو آموزه های دینی مان است به عنوان یک یادوآری نصب العین ما قرار می گیرد، در بیانات رهبر کبیر انقلاب که همواره مورد تاکید قرار گرفته است که برای کوخ نشینان اهمیت و ارزش قایل هستند و این فرمایشات نصب العین مسولان اجرایی است.

وی تصریح کرد: رعایت عدالت در توزیع اعتبارات در اولویت برنامه ریزی مسئولان استان قرار دارد، به این معنی که مناطقی که کم برخوردار هستند از اعتبارات بیشتری بهره مند شوند تا توسعه متوازن را در تمام مناطق شاهد باشیم.

استاندار ایلام افزود: تا کنون ۷۶ سفر شهرستانی با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در مناطق مختلف استان انجام شده است که در این سفرها مطالبات مردم پیگیری و روند اجرای پروژه ها و طرح ها بررسی و رصد می شود و تا حصول نتیجه این پیگیری ها ادامه دارد.

بهرام نیا ابراز در سفر به شهرستان ملکشاهی ۵۵۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد این در حالی است که اعتبار مصوب شهرستان ملکشاهی ۸۲ میلیارد تومان بوده است و در سفر به ملکشاهی به میزان هفت برابر برای پروژه های مختلف از جمله پنج پروژه مهم اعتبار اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و خداوند به ما موهبتی داده است که خدمتگزار مردم باشیم و انجام وظیفه کنیم و از مصادیق مردمی بودن این دولت قرار گرفتن و حضور در بین مردم به ویژه مردم مناطق محروم است.

استاندار ایلام گفت: درست است برخی مناطق حاشیه ای بر خلاف قوانین در حاشیه شهر ساخته شده اند اما این امر مانع ارایه خدمات به مردم این مناطق نمی شود و بایستی زمینه سامان‌دهی این مناطق را فراهم کرد.

بهرام نیا با اشاره به مصوبات دیدار با مردم محله بانبرز ایلام، اظهار کرد: مقرر شد که فرماندار ایلام در راستای ارایه لیست زنان سرپرست خانوار این محله به کمیته امداد و پرداخت تسهیلات خود اشتغالی از سوی کمیته امداد اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اعزام زیارت اولی ها این محله به مشهد مقدس با استفاده از ظرفیت کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، گفت: زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید عبدالهی این محله تا پایان مردادماه سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار ایلام گفت: مقرر شد که ظرف یک هفته نقشه منطقه بانبرز توسط شهرداری به راه و شهرسازی به منظور تدوین طرح تفصیلی این منطقه و محله و اجرای عملیات آسفالت و خیابان بندی اقدامات لازم انجام شود.

بهرام نیا با بیان ایکه شهرداری ایلام و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مرمت و نوسازی مسجد محله مهرآباد ( بانبرز) را در دستور کار قرار دهد، گفت: آموزش و پرورش نیاز سنجی فضای های آموزشی در این محله را دستور کار قرار دهد و در صورت نیاز به ایجاد فضای آموزشی، گزارش را به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ارایه شود.
وی با بیان اینکه نهاد کتابخانه های استان محوطه کتابخانه این محله را تا یک ماه آینده تکمیل کند، ابراز کرد: تا قبل از پایان سالجاری املاک فاقد سند این محله برای صدور سند به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند و مراحل صدور سند توسط اداره کل راه و شهرسازی پیگیری شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فعالیت کتابخانه این محله تا ساعت ۱۸ عصر استمرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی و شهرداری ایلام در اسرع وقت نسبت به رفع معارض برای بازگشایی و آسفالت خیابان ۱۵ خرداد این محله تمهیدات لازم را اتخاذ کند.


انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان