پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام خبر داد؛

افزایش ده درصدی توزیع کود شیمایی در استان ایلام  

۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۱۲:۵۰ چاپ کدخبر: 19845

آفتاب ایلام |سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: طی یازده ماهه سال جاری، توزیع کود شیمیایی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ده درصد افزایش یافته است.


  

به گزارش آفتاب ایلام ،سیامک بیگی روز شنبه، اظهار داشت: همچنین طی سال ۱۴۰۰ در مجموع ۴۶ تن و ۶۵۵ کیلوگرم کود بین کشاورزان ایلام توزیع شد..

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون  ۴۶ تن کود ازته، ۱۰ تن و ۷۳۲ کیلوگرم کود فسفاته و ۴ هزار و ۴۰۰ تن کود پتاسه توزیع شده است.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: امسال در مجموع  ۶۱ هزار و ۱۳۲ تن انواع کود در استان توزیع شده است.

بیگی ادامه داد: طی یازده ماهه سال جاری ۵۰ تن و ۸۷۵ کیلوگرم انواع کود شیمیایی در استان توزیع شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ده درصد افزایش یافته است.

وی در خصوص وضعیت تأمین، تدارک و توزیع کود شیمیایی در استان اظهار داشت: همکاران این شرکت در دو شیفت کاری در حال ارسال کود شیمیایی برای شهرستان های ایلام هستند تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام عنوان کرد: با توجه به مورد نمونه برداری و آنالیز کود‌های شیمیایی کشاورزان می‌توانند با اطمینان کامل از این کود‌ها که با آرم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عرضه می‌شود استفاده کنند.

بیگی در پایان تصریح کرد: کودهای شیمیایی توسط ۵۸ کارگزار در اختیار کشاورزان متقاضی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان