شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی و پلیس از امروز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند، گفت: تونل های شماره یک و ۲ اربعین از فردا تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ بازگشایی می شوند.



به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، سعید هژبری روز پنجشنبه در نخستین روز از طرح سفرهای نوروزی از تونل های شماره یک و ۲ اربعین واقع در مسیر ایلام به مهران، محور ماربره تا سه راهی جندالله بازدید کرد.

وی در این بازدید از بازگشایی تونل های شماره ۱ و ۲ اربعین واقع در مسیر ایلام - مهران خبر داد و افزود: از فردا تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ این تونل ها برای روان سازی ترافیک با رعایت تمامی مقررات، آشکارسازی، ایمن سازی و نصب علایم هشدار دهنده بازگشایی می شود.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر آشکارسازی ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی استان، یادآور شد: حضور تیم های پلیس و تیم های مستقر در راهها از میزان سرعت وسایل نقلیه می کاهد و بطور طبیعی میزان تصادفات نیز کاهش می یابد.

هژبری با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های امدادی و خدمات رسان و فرمانداران به صورت روزانه از محورهای مواصلاتی استان بازدید کنند، اضافه کرد: حضور مسئولان در محورهای مواصلاتی در این ایام نشانگر این است که ما پلیس راه را در این ایام تنها نخواهیم گذاشت و با حضور میدانی به دنبال کمک به پلیس برای کاهش حوادث جاده ای هستیم.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی و پلیس از امروز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند و فعالیت خود را آغاز می کنند.

هژبری در ادامه این بازدید به معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دستور داد نقاط حادثه خیز را با بنرهای هشدار دهنده مشخص و برای کاهش میزان تصادفات تمامی دوربرگردان های خطرساز استان بسته و پایش میدانی بر مسیرهای مواصلاتی تشدید شود.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان