جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آبدانان خبرداد:

تعریض ۶ دستگاه پل در آبدانان/لکه گیری ۱۳۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی آبدانان

۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۲:۵۳ چاپ کدخبر: 19849

آفتاب ایلام |رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبدانان از اجرای عملیات تعریض ۶ دستگاه پل جهت ۴ بانده کردن محور آبدانان _سرابباغ خبرداد.

شکرالله رستمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام به تشریح عملکرد این اداره در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: در این مدت همچنین حذف نقطه حادثه خیز محور آبدانان _میمه( حد فاصل روستای گنداب و انجیره)،محور مور موری _آبدانان به طول ۳ کیلومتر،حذف نقطه حادثه خیز و فاقد دید محور آبدانان _ دره شهر به طول ۹ کیلومتر به انجام رسیده است.

وی با اشاره به ۱۳۰ کیلومتر لکه گیری در تمامی حوزه استحفاظی این شهرستان، گفت: ایجاد تل خاکی در تمامی پرتگاه ها و نقاط پر خطر شهرستان و روکش آسفالت آب انار_ هلیوه به طول ۷ کیلومتر از دیگر اقدامات صورت گرفته در(۱۲ماهه) سال جاری توسط این اداره به شمار می رود.

رستمی ادامه داد: انجام ۳ هزار متر مکعب ریزش برداری در این حوزه استحفاظی ،پاکسازی قنو،سطح راه به طول ۲۸۰ متر و همچنین همچنین تعمیر رادیه و برید یک دستگاه پل طاقی ۲ دهانه ۶ متری محور آبدانان _ راه روستایی طلور و یک دستگاه پل طاقی ۶ متری محور مورموری_ دشت عباس از دیگر اقدامات مهم در سال جاری بوده است.

رییس راهداری شهرستان آبدانان به اهمیت خط کشی جهت ارتقاء ایمنی در جاده‌ها اشاره کرد و افزود: در این بازه ی زمانی ۱۰۰ کیلومتر از راه های اصلی این شهرستان خط کشی شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان