جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیرکل راهداری استان ایلام:

آغاز طرح پویش همراهان سفر ایمن نوروزی در استان ایلام

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۸:۴۰ چاپ کدخبر: 19852

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از امروز طرح پویش همراهان سفر ایمن نوروزی (سال۱۴۰۲) در استان ایلام آغاز شده است.



به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام,سید زاهدین چشمه خاور ظهر شنبه در آیین آغاز به کار پویش سفر ایمن در مجتمع‌های خدمات رفاهی استان که با حضور مسئولان استانی و شهرستان در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ثامن الحجج محور سرابله برگزار شد اظهار داشت: این طرح در استان ایلام در ۲ ایستگاه در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی (مرز مهران) و مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ثامن الحجج کیلومتر ۱۹ محور ایلام_ سرابله در استان اجرایی شد.

وی گفت: این پویش با توجه به تقارن ایام تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان با همکاری ستاد اقامه نماز در استان ایلام در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در رابطه با فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی طی ایام نوروز اجرا می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به فعالیت ۱۳ مجتمع خدمات رفاهی در استان، افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ از محل مجتمع‌ها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.

چشمه خاور افزود:لازم به ذکر است،مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و رانندگان و کاهش تصادفات جاده‌ای احداث شده است و با ارائه خدمات متمرکز و مناسب و دسترسی سریع کاربران جاده‌ای به خدمات مورد نیاز ، در کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها نقش به‌سزایی دارد . 

وی تصریح کرد:از همه هموطنان خواهشمندیم سفرهای خود را مدیریت کنند و با استراحت کوتاه در مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها ، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود ، خانواده و سایر کاربران جاده ای به همراه داشته باشند .


انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان