جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: یک هزار دستگاه کولر آبی به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت سه هزار شهید استان بین مددجویان و نیازمندان مددجوی زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

قنبر موسی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد دستگاه کولر آبی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار تهیه و بین مددجویانی که فاقد کولر هستند،  توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تهیه این تعداد کولر ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده، افزود: افراد و خانواده های نیازمند و فاقد کولر مناسب شناسایی و منازل آنها مجهز به کولر می شود.

موسی نژاد با عنوان اینکه مشکلات اقتصادی و تورم باعث شده خانواده های مددجو نتوانند لوازم ضروری مورد نیاز خود را تهیه کنند، از افراد خیر و نیکوکار به منظور مشارکت در تأمین نیازهای ضروری خانواده های مددجو دعوت کرد.

وی همچنین از توزیع بیش از پنج هزار بسته گوشت تازه بین مددجویان خبر داد و گفت: این تعداد بسته گوشت که بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم است، با مشارکت یکی از نیکوکاران خارج از استان تهیه و برای توزیع در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است. 

وی با بیان اینکه ارزش هر یک از این بسته های گوشت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، یادآور شد: این بسته ها در مناطق با درجه محرومیت بالا و با اولویت مناطق حاشیه نشین و سکونت گاههای محروم توزیع خواهد شد.

بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان