جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام؛

۵۷ باب جایگاه عرضه سوخت بنزین، نفتگاز و سی.ان.جی در ایلام فعال است

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ۰۹:۱۸ چاپ کدخبر: 19030

آفتاب ایلام | مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: هم اکنون ۵۷ باب جایگاه عرضه سوخت بنزین، نفتگاز و سی ان جی در استان فعال است.

 

 

به گزارش آفتاب ایلام؛ علی اصغر چاغروندی اظهار داشت: جایگاه های عرضه سوخت منطقه ضمن سوخت رسانی شبانه روزی در اربعین حسینی، خدمات مطلوب رفاهی را نیز به زوار ارائه دادند.

وی افزود: مالکین و متصدیان مجاری عرضه سوخت استان در راستای صیانت از حقوق شهروندی و رفاه حال زائران شرکت کننده در حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی در کنار سوخترسانی شبانه روزی و بی وقفه در جایگاهها پذیرایی و خدمت رسانی متنوعی در زمینه های مختلف رفاهی از زوار ارائه کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی استان به عنوان بازوان توانمند منطقه به خصوص آنهایی که در مسیر تردد زائرین قرار داشتند به موازات تلاش بی وقفه جهت خرید و توزیع به موقع سوخت و با زیبا سازی جایگاهها، تطهیر نمازخانه ها، نصب آبسردکن و نظافت مستمر جایگاه همواره در اربعین حسینی نقش آفرین بوده اند، که این امر موجب خشنودی و رضایت زائرین گرامی شرکت کننده در حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی شد.

وی عنوان کرد: منطقه ایلام یکی از مناطق سی و هفت‌ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۵۷باب جایگاه عرضه سوخت بنزین، نفتگاز و سی ان جی و استقرار ۶باب جایگاه سیار وظیفه پذیرایی و تامین سوخت بیش از ۳میلیون زوار در کنگره عظیم اربعین حسینی را عهده دار بوده است.

وی گفت: همچنین در ایام اربعین جهت خدمت رسانی بهتر به زوار در محورهای مواصلاتی به شهر مهران بنرهایی با مضمون ( برای سوختگیری اقدام فرمائید) نصب گردید.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان