جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
اختصاصی آفتاب ایلام

نجابت مخاطب، سوء استفاده مدیران!!!

۱۴۰۲/۰۱/۰۷ ۲۱:۱۲ چاپ کدخبر: 19879

آفتاب ایلام |د مخاطبان "دروغ را همیشه می فهمند ولی نجابت ذاتی مانع می شود که آن را به روی خود آورند".

رضا میرزاد/مدیر کلی تازه بر منصبی جلوس کرده بود. از مدیر سابق مشاوره‌ای خواست و راز و رمز موفقیت در منصب جدید را از وی استفسار کرد .

مدیر سابق، مدیر کل جدید را مژده آن داد که برایت سه نامه سر بسته در کشو میز گذاشته‌ام که هر چند وقت یکبار یکی از آن پاکات را باز کن و به آن عمل کن تا مدت مدیریتتان بسلامت تمام شود.
مدیر کل جدید، به توصیه مدیر سابق عمل و اولین نامه را باز کرد، در آن نامه نوشته شده بود: تا می تونید از" مدیریت سابق و عملکرد آن انتقاد کن".
مدیرکل جدید چنین کرد و مدیریت سابق و عملکرد او را مورد نقد قرار داد و از ناتوانی وی سخن‌ها گفت و مدتی به این روال ادامه داد تا این که نامه دوم را باز کرد که در آن نوشته شده بود" حال از برنامه‌هایت بگو".
وی نیز چنین کرد و آسمان و ریسمان بافت و از برنامه و برون رفت ، امید به آینده سخن و خود را ناجی و حلال مشکلات و.... عوان کرد.
مدت دیگر به این منوال مدیریت کرد و سپس سومین نامه را باز کرد و دید نوشته شده است" حال از خود انتقاد کن" مدیر چنین کرد و از" موانع"، "نذاشتن‌ها" و... سخن و چنین شد که مدت مدیریتش به اتمام و از آن منصب خدا حافظی کرد و بر رزومه خود برگ دیگری افزود.
حکایت حال و روز مدیریت در استان ایلام در واقع به همان سبک و سیاق و پاکت‌های درب بسته از مدیران قدیم است که امروز نمونه آشکار آن در سخنان مدیریت ارشد استان عیان و مقام محترم " از گفتن به مردم برای تعهد به تعهد"، "تکریم"، " زنگ و سفارش برای کارها"،" انجام امور به صورت عادی" و... سخن که بنظر می رسد مدیر ارشد استان ودومین نامه از مدیران اسبق رسده است.
بعد التحریر
درست است که این بزرگواران مسند نشین، خوش سخن تصورشان آن است که "مخاطبان آنان ساده‌اند" اما توصیه این قلم آن است که مخاطبان "دروغ را همیشه می فهمند ولی نجابت ذاتی مانع می شود که آن را به روی خود آورند".

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان