جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

مهراوه شریفی نیا در آغوش بازیگر معروف آزیتا حاجیان جنجال ساز شد . در ادامه تصاویری از این بازیگران را مشاهده کنید.

آفتاب ایلام| مهراوه شریفی نیا در آغوش بازیگر معروف آزیتا حاجیان جنجال ساز شد . در ادامه تصاویری از این بازیگران را مشاهده کنید.

 

;v_kh

11 - Copy

5db3382a1cfc3_2019-10-25_21-30

11

   

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران، بازیگر است .فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر می باشد فرزند دو بازیگر سرشناس طلاق گرفته است و حالا در کنار بازیگری یک نوازنده حرفه ای پیانو می باشد.

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران است. پدرش محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان بازیگر می باشند و یک خواهر بازیگر کوچکتر از خودش بنام ملیکا دارد. مهراوه شریفی نیا پس از گرفتن دیپلم ریاضی و فیزیک ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی شاخه نوازندگی ادامه داده است و فارغ التحصیل همین رشته از دانشگاه هنر تهران می باشد.

مهراوه شریفی نیا به لطف پدر و مادرش بازیگری را از سن 8 سالگی با فیلم دزد عروسک ها در سال 68 در کنار مادرش شروع کرد و دو سال بعد در سریال امام علی در کنار پدرش ایفای نقش کرد و هم اکنون یکی از بازیگران موفق و محبوب به شمار می آید. همچنین او در حال حاظر به عنوان یکی از بهترین نوازنده های خانم پیانو به حساب می آید.

مهراوه اولین فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد که هر دو از بازیگران صاحب نام می باشند، تنها یک خواهر کوچکتر بنام ملکیا دارد که او هم بازیگر است.

پدر و مادر مهراوه شریفی نیا سال ها پیش از هم جدا شدند و مادرش بعد از طلاق با شخص دیگری بنام محمد کریمی ازدواج کرده است. مهراوه و خواهر کوچکترش ملیکا شریفی نیا بعد از اینکه پدر و مادرش از هم جدا شدند در کنار پدرشان به زندگی خود ادامه داده اند.

مهراوه شریفی نیا ازدواج نکرده و مجرد می باشد. تابحال شایعات مختلفی از ازدواج او با پوریا پورسرخ منتشر شده که واکنش منفی هر دو مواجه هنرمند را در پی داشت، آقای پورسرخ می گوید کیمیا مثل خواهرش است. البته خواهر کوچکتر او در سال 1386 وقتی 19 ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان که مهندس صنایع می باشد ازدواج کرده است.

در برنامه دور همی با این سوال مهران مدیری مواجه شد که ازدواج کردید ؟ کسی نمیگیره شما رو ؟ مهراوه شریفی نیا در پاسخ با خنده گفت : شوهر گیر نمیاد. مدیری مجداد سوال کرد تو همین ماه ۳۵ ساله میشی چرا ازدواج نمی کنی ؟ مهراوه شریفی نیا مجددا با خنده گفت : شوهر خوب پیدا نمیشه. مدیری در اینجا پرسید : شوهر خوب به کی می گن ؟ مهراوه شریفی نیا گفت : اینقدر درگیر کار بودم که تا حالا بهش فکر نکردم.

وقتی زیاد سر کار هستم دوست دارم زودتر برگردم خانه و به گل هایم برسم و آشپزی کنم، زندگی نرمال واقعی فارغ از مثلث قدرت، ثروت و شهرت را دوست دارم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان