جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
متن ارسالی یکی از نزدیکان تیمسار دادبین برای خبرفوری

حقیقت ماجرای خانه اجاره ای فرمانده اسبق نیروی زمینی

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۱۱:۴۲ چاپ کدخبر: 5326

بنده یکی از همرزمان قدیمی و دوست صمیمی امیر خوشنام ارتش تیمسار دادبین هستم. بر خود واجب دانستم به عنوان یک ارتشی مطلع روشنگری کنم.

آفتاب ایلام| امیر دادبین در همان دوران پرافتخار فرماندهی نیروی زمینی از امتیاز تامین و خرید خانه شخصی در ارتش جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند که با روحیات مردم داری که از ایشان سراغ داشتم خیلی نتوانستم از کم و کیف چگونگی استفاده از منزل مورد نظر مطلع شوم و واقعا به این نتیجه نرسیدم که از ملک مورد نظر چه بهره‌برداری کردند.

موضوع اجاره خانه را شخصا از مسئول منازل سازمانی ستاد نیروی زمینی پیگیری کردم و مطمئن شدم هیچ گونه اخطار و الزامی برای تخلیه منزل سازمانی صادر نشده است و ایشان خودشان داوطلبانه و با دانستن آیین نامه های استفاده از منازل سازمانی بعد از بازنشستگی و برای استفاده دیگر همرزمان خود چند بار درخواست واگذاری منزل سازمانی در اختیار را داشته اند. البته این هم امری بدیهی و رایج است که مسئولان و کارکنان بعد از خدمت سی ساله و یا انتقال ، نسبت به تخلیه منازل سازمانی اقدام می کنند .

به عنوان کهنه سرباز میهن تقاضا دارم این متن را منتشر کنید تا هم شان و جایگاه قهرمانان وطن کوچک شمرده نشود و هم کسانی که از موضوع بی اطلاع هستند تصور بی مهری ارتش نسبت به یکی از فرماندهان دفاع مقدس و شائبه نداشتن منزل شخصی در زمان خدمت در ارتش ، ناخواسته تقویت نشود

درود بر بزرگمردان بی ادعای ایران عزیز و ارتش قهرمان مرد پرور

منبع: خبر فوری

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان