شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور  از حضور و نظارت در ۱۲۴ پروژه  ایلام خبر داد.

به گزارش آفتاب ایلام، مجید کیان پور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در ایلام اظهار داشت:  بشرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور یکی از شرکت های دانش بنیان مهم کشور است که بیش از ۶۶ سال سابقه فعالیت داشته و هزارشعبه واحد آزمایشگاهی فعال در کل کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه فنی مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان مبتنی بر علم روز و همراه با ایده های جدید برای استاندارد سازی سازه ها و پروژه ها است، گفت:  ۵۰۰ نوع آزمایش کمی و کیفی در کشور انجام می شود که در استان ایلام بخش عمده ای از این آزمایشگاه ها اجرا و در قالب این آزمایش ها، استانداردها در روند اجرای پروژه ها بررسی می شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فنی مکانیک خاک کشور تاکید کرد: ۲۱۳ پروژه عمرانی مهم در استان ایلام در حال اجراست که آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در ۱۲۴ پروژه حضور و نظارت دارد و این طرح ها از لحاظ کمی و کیفی کنترل می شوند.

وی اضافه کرد: کارشناسان آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در صورت تصویب در شورای فنی استان ایلام در پروژه ها به صورت سرزده حضور یافته و شرایط برای نظارت و کنترل پروژه های مختلف استان هم دربخش دولتی و هم خصوصی با حضور نیروهای این شرکت بیشتر می شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان