سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تشریح برنامه‌های سپاه استان در دهه مبارک فجر گفت: رویکرد سپاه امیرالمومنین(ع) در برنامه‌های دهه فجر فرهنگی و تبیینی است.

سرهنگ قدرت اله کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه مبارکه فجر توسط سپاه استان اظهار داشت: رویکرد  سپاه امیرالمومنین(ع) در برنامه‌های دهه فجر فرهنگی و تبیینی است.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ایام مبارک فجر این فرصت را در اختیار قرار داده است تا رویکردهای انقلاب اسلامی را در چهل و دومین سال عمر پر برکت آن  اهداف و برنامه‌ها و دستاوردهای آن را در معرض به تشریح و تبیین قرار دهیم.

وی استکبارستیزی و مقاومت در برابر ظلم و زر و زور را از مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در بررسی تمام انقلاب‌های انجام شده در دنیا هیچ انقلابی به اندازه انقلاب اسلامی ایران استکبارستیز و مقاوم در برابر ظلم و ستم نبوده است.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) در ادامه افزود: خصیصه ظلم‌ستیزی و گفتمان دفاع از مظلومان جهان برای انقلاب اسلامی خصیصه‌ای است که نیازمند به تبیین است.

وی افزود: خصیصه‌های انقلاب اسلامی ایران لازم است در ایام دهه فجر تبیین و تشریح شوند تا جهان اسلام از این خصایص درس مبارزه و استکبارستیزی بگیرد.

کریمیان سپس به دستاوردهای درونی انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: عدالت، محرومیت‌زدایی توجه به محرومان و مردم را ولی نعمت دانستن در انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی تحقق مردم ولی نعمت هستند را راهبری ابلاغی از امامین انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تکیه بر این راهبرد امروز از ایران قدرتی به وجود آورده است که قدرت‌های جهان در برابر آن سر تسلیم فرود آورده‌اند.

جانشین سپاه استان ایلام افزود: سر تسلیم فرود آوردن استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی و راهبردهای آن موجب شده است تا جهان به عظمت مردم ایران و انقلاب اسلامی آن پی ببرد.

کریمیان در ادامه یادآور شد  و گفت: عزمت دست یافته با حضور مردم و تلاش انسان‌های بزرگی بوده است که با تقدیم جان خود این عظمت را خلق کرده‌اند و امروز ما موظف به گرامیداشت یاد و نام آنان هستیم.

وی افزود: به همین جهت سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این ایام مبارک بیش از 100 عنوان برنامه را به اجرا در می‌آورد.

کریمیان با بیان این که برنامه‌های متنوع پیش‌بینی شده در سپاه استان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و محرومیت‌زدایی توام با کمک مومنانه خواهند بود گفت: علاوه بر تبیینی بودن برنامه‌های از سایر جنبه‌های تاثیرگذار بر برنامه‌ها غفلت نخواهیم کرد و تمام برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و افتتاحیه‌ها و پروژه‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند نیز آیین بهره‌برداری آنان به صورت ویدئو‌کنفرانس خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان