شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام

۱۰پروژه ورزشی دهه فجر در ایلام افتتاح می شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ ۱۹:۱۳ چاپ کدخبر: 5759

به گزارش آفتاب ایلام، مدیر کل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۱۰ پروژه ورزشی در چهار شهرستان استان در ایام مبارک دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مظفر علی شائی اظهار داشت: این پروژه ها با اعتبار ۱۱۱ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و وزارت نفت افتتاح می شوند.

وی افزود: پروژه های افتتاحی استان شامل هفت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در دهلران و دره شهر،۲ سالن ورزشی در دهلران و لومار و یک ساختمان اداری در آبدانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: همچنین ۲ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در صورت تامین اعتبار در هلیلان کلنگ زنی می شوند.

علی‌شائی با بیان اینکه پراکندگی سرانه ورزشی در سطح استان مطلوب نیست، یادآور شد: تلاش می‌شود این سرانه تا پایان سال به ۹۸ سانتیمتر برسد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جذب اعتبارات ورزشی به توانایی مسوولان حوزه‌های ورزشی بستگی دارد، روسای هیات‌ها در راستای حمایت، توانایی‌های مربوطه را شناسایی و معرفی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ادامه داد: ورزش حرفه‌ای استان فاقد حامی مالی است و این امر سبب شده جامعه ورزشی استان نتواند به صورت منسجم عمل کند، بنابراین توجه به این قشر مهم و ضروری است.

 استان ایلام دارای ۹٠ هزار ورزشکار سازمان یافته و غیر سازمان یافته است که این میزان با توجه به شیوع کرونا به کمتر از ۲۵ هزار نفر و با کاهش ۷۵ درصدی همراه بوده است

آفتاب ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان